Lördag 26/2-11

2011-02-27 @ 17:15:38 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()




















Tack tjejer (och killar) för en bra kväll! Slutade upp i enhörna med Oscar och Tacos. Två av mina favorit saker. Även ett stort tack till Malin.A för att jag fick komma :-)

Nu så är det snart dags att börja tagga inför match, fast först pizza!

Sometimes I smile just to hide from all the pain

2011-02-26 @ 16:24:10 Permalink My life in words Kommentarer (2) Trackbacks ()

Match och party time

2011-02-26 @ 16:22:49 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()
Gårdagen var jätte mysig. Tror Malin blev jätte glad så mission complete ;-) Nej men ett härligt gäng tjejer och god mat :-)

Det tråkiga är att ALLA mina bilder bara försvann igår. Eller en mapp. Alla bilder från februari, typ 50 bilder. Var ganska lack igår. Så somnade på värsta humöret, pga annat också.

Men det ska inte få förstöra dagen. Jag och världens bästa papi har precis ätit supergod mat och om 10 min ska vi röra oss mot matchen. Strängnes står mot motståndet och jag är taggad.
Efter det blir det en efterlängtad tjejkväll och utgång :-) Bara längtar!


Världens BÄSTA sarah!

Update: har precis sjungit för malin. Nu ä...

2011-02-25 @ 21:34:06 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

foto0446 (MMS)

Update: har precis sjungit för malin. Nu är det tårta


Crazy Town

2011-02-25 @ 18:28:48 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()


Nu sticker jag på födelsedagsmiddag

Friday

2011-02-25 @ 18:23:24 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()

Blev ingen innebandy träning för mig igår. Kände mig helt knäkt och min hals som varit svullen i två dagar gjorde sjukt ont. Så jag hoppade den. Jag och mamma kollade lite på utbildningar istället och beställde hem information. Det kanske blir något av mig tillslut ändå.. hehe

Vid 22 så åkte jag hem till Oscar och tillbringade natten där.
Vaknade idag utav min hals. Gjorde fruktansvärt ont. Vi gick efter mycket snoozande upp och åt frulle. Jag var ledig idag och Oscar är fortfarande sjukskriven pga sin fot.

Vid 1 så åkte jag till mammas jobb och kollade min hals. Hej halsfluss och hej pencilin för 3:e gången iår.

Mötte sedan upp Mirva och Elin och gick till tratten och sedan så kollade vi runt efter present och lite smått och gott. Jag fick med mig ett par byxor och nagelack. Och 2 par skor från skopunkten :-) Träffade även sara och lille Edvin. Så jävla underbar <3 Längtar tills nästa vecka då jag ska krama och pussa på honom.

Helgen är iallafall fullspäckad. Börjar redan ikväll. Födelsedagsmiddag för Malin som fyller 19. Grattis!


Dagens klädval

2011-02-24 @ 17:07:55 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vitt linne - H&M / Linne m. tryck - BikBok / Jeans - Miss sixty / Jeansskjorta - H&M

Dålig uppdatering, jag vet. Men jag har varit så himla trött. Jobbat, tränat innebandy och gym med fia och varit med Oscar.
Jag har tränat varje dag denna vecka. Måndag Innebandy, Tisdag Kick&Box, Onsdag Core med boll och Afrodans och idag blir det Innebandy.
Min kropp ska bli trimmad med andra ord..

Jag har även jobbat hela veckan, men nu blir det helg för mig eftersom jag inte jobbar fredagar på dagiset. Fast Boendet ringde för ett tag sen och ville att jag skulle jobba kväll, vilket jag inte kan. Men de skulle försöka byta så jag jobbar förmiddag 7-12 istället. SÅ får se hur det blir med det. Annars så blir det en tripp till gymet imorgon.

Ska även luncha med Mirva imorgon, sen möta upp Elin för att hitta present. Och kvällen spenderas på resturang, ska fira Malin J som fyller 19 :-)

Monday

2011-02-21 @ 22:24:09 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Tjoho! Hoppas eran dag varit bra. Det har min, eller inget speciellt att klaga på. FÖRUTOM min jävla tå!! Fått blånagel och jag dööör vad ont. Fick det på matchen igår och idag på träningen ville jag avlida. Seriöst.

Idag så har jag iallafall jobbat, sen hem till O en snabbis innan papi hämtade mig. Var hemma och åt och bytte innehåll i väskan sen drog vi på träning.
Är hos Oscar igen. Ska förmodligen sova här hela veckan eftersom jag inte har någon tillgång till bil och det blir krågel att ta sig till jobbet från Enhörna.
Men jag klagar inte, mys med O är aldrig fel.

Imorgon väntar jobb sen ska jag till gymmet och köra kickboxning med Fia. Nu kör vi. Bech 2015!!!!

Gårdagen

2011-02-20 @ 16:12:08 Permalink Pictures of joy Kommentarer (2) Trackbacks ()
Fira kusin Johan som fyller 20 på tis:




Sen utgång;




















14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.

2011-02-19 @ 15:11:03 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()

13e bilden: En bild från ett ställe du älskar

2011-02-19 @ 15:04:39 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()
Varmare breddgrader


Mallorca

Rhodos

Musse pigg

2011-02-19 @ 14:30:32 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()


Ligger just nu i sängen och tittar på stockholm boogie och har "magtränaren" på mig.
Har inte haft den på jätta länge, så började igebn i förrgår och fick faktiskt träningsvärk!

Idag så ska jag iallafall fira min kusin Johan som fyller 20år! blir att spendera hela kvällen där och sen åka till sädertälje igen för att gå ut med tjejerna. Luktar bra kväll!

12e bilden: En bild på din vardag.

2011-02-18 @ 12:36:26 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Mitt jobb. Skogsbackens förskola.

Smile to the world

2011-02-18 @ 11:00:28 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()


Varför säger man alltid att man är vaken när någon ringer och väcker en på morgonen, även fast man tok sover? Förstår inte varför..

Jobbet ringde imorse iallafall och sa att de behövde nycklarna som jag råkat ta med mig hem. Så jag ska bara duscha sen bege mig dit.

Annars idag så har jag hunnit;
Lägga en tvätt i tvättmaskinen
ta upp tvätt
sätta på diskmaskinen
ta ut ur diskmaskinen
kokat ägg

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen klä på mig och äta ägg, sen stöda och sedan åka iväg :-)


Sjukling

2011-02-17 @ 19:00:24 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Har gått och blivit sjuk igen. Igår så vaknade jag upp av att det kändes som att någon sparkade mig i magen och sen hade jag grymt ont hela dagen. Kände även att jag började få feber.
Och det hade jag rätt i. Feber hade jag när jag väl var hemma och kollade. Var en sväng och vände hos O också och fick massa kärlek.

Idag så blev det inget jobb och inte imorgon heller. Detta är det värsta med att jobba på förskola, dessa bakterier som man får i sig. fast egentligen är det ett litet problem i och med att jag annars älskar jobbet.

Har iallafall bara legat i sängen och kollar OC idag. Vart hemma själv och är själv nu också. Pappa och bella var hemma och åt innan dom stack igen. Buhu.

Nu ska jag fortsätta kolla.
 

11e bilden: En person du kan berätta allt för.

2011-02-17 @ 18:53:47 Permalink Pictures of joy Kommentarer (1) Trackbacks ()

det fick bli två <3

10e bilden: En bild på din favoritplats.

2011-02-17 @ 13:10:57 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()

I hans famn

Njut en sista minut

2011-02-15 @ 21:49:27 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Sista godiset på länge, onyttiga godsaker hur som. Ska ske ändringar nu, måste ske ändringar nu. Självdisiplin Matilda, självdisiplin..

Dagens Outfit;

2011-02-15 @ 21:37:19 Permalink Outfits / Kläder Kommentarer (1) Trackbacks ()



Tröja - H&M (NY!), Linne - Vero Moda, Jeansleggins - Veromoda, Örhängen - H&M


Innehållet

2011-02-15 @ 21:24:41 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

♥ Frukost på sängen (Med extra allt!)
♥ En dag när du får göra precis vad du vill (Så länge du gör det med mig!)
♥ En hemmalagad middag! (Jag står vid spisen och du bestämmer desserten)
♥ En mysig hemmakväll! (Du bestämmer filmen och jag fixar tilltugg)
♥ En helkväll på stan (Du visar vägen och jag betalar)
♥ Ett biobesök med mig ( Hålla handen, käka popcorn)
♥ En helkroppsmassage (Flera specielbehandlingar finns!)
♥ En... (Valet är ditt!)

Mysigaste presenten på länge :-) hehe. Gud vad jag ska checka av dessa punkter inom snar framtid ;-)

Love of my life

2011-02-15 @ 20:55:21 Permalink Kärlek Kommentarer (1) Trackbacks ()
Bilder från alla hjärtans dag:


Älsklingen bjöd mig på resturang


Finaste killen i världen


Detta fick jag också av O.


Sötnos.


Hjärtan är ett måste på alla hjärtans dag


Hyrde filmer och mös som tusan

Vet inte vad jag gjort som förtjänat världens bästa pojkvän. Han är världens finaste kille både in-och utsida. Jag älskar dig mer än jag någonsin kommer kunna beskriva och att älskas så högt utav dig kommer göra mig lycklig livet ut ♥

My valentine

2011-02-14 @ 21:29:54 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Haft världens bästa alla hjärtans dag ♥
Oscar är just nu på sin träning och snackar med tränaren. Han har ju brutit mellanfotsbenet igen. Stackarn. Ska snart hämta honom.
Dagen är ju även inte slut..

Fly handsome

2011-02-13 @ 23:14:54 Permalink Kärlek Kommentarer (0) Trackbacks ()



9e bilden: Någon i din släkt.

2011-02-13 @ 22:22:40 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()

morfar ♥

End of the week

2011-02-13 @ 22:10:08 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Söndag idag. Imorgon börjar en ny vecka med nya tag. Massor med jobb, men helgen är jag ledig... som det ser ut just nu.

Har tillbringat min helg med O. Idag var vi i skärholmen och jag hittade en tröja.

Just nu sitter jag och kollar Wallander och myser med min familj. Myshelg, helt enkelt. Ska försöka uppdatera mer nu i veckan. Många som skrivit att jag ska uppdatera mer :-)


saknar min Mirvis!

Natti

2011-02-12 @ 00:02:37 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu ska jag åka till min stackars skadade O efter en myskväll med mor och far

8e bilden: En person som du saknar.

2011-02-11 @ 23:52:56 Permalink Pictures of joy Kommentarer (1) Trackbacks ()

Mina strumpor gick hem hos tjejerna på dag...

2011-02-10 @ 12:36:10 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

foto0438 (MMS)

Mina strumpor gick hem hos tjejerna på dagiset iallafall


Min rast tog precis slut. Men alla barnen ...

2011-02-10 @ 12:34:51 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Min rast tog precis slut. Men alla barnen sover. Slutar vid halv 4 och då är det bara att skynda till boendet för att börja jobba direkt fram till 22. Fick även idag reda på lite roliga nyheter mitt i allt elände


Zombie

2011-02-09 @ 21:15:33 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Jag är en zombie!

Skriver inget annat än om jobb här. Men jag gör i princip inget annat just nu. Bloggen är halvt död och kommer fortsätta så tills jag får tid och ork. Några mobil-inlägg blir det nog iallafall. Men när jag väl är ledig så sover jag eller kramas med O.

Snart ska jag även till honom, men först ska jag fika lite med min familj som jag inte träffat på sjukt länge känns det som. Och mina vänner. Buhu, saknar er.

Jag gör inget annat än att jobba. Börjar t...

2011-02-08 @ 12:40:18 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()

foto0357 (MMS)

Jag gör inget annat än att jobba. Börjar tidigt och kommer hem sent. Orkar inte med någonting och jag känner mig inte som mig själv. Fast jag har bara mig själv att skylla. Idag slutar jag 17 och då ska jag umgås med oscar. Kolla innebandy och Mysa


Nu är jag inne på den 5e jobbdagen i rad. ...

2011-02-07 @ 11:59:26 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()

foto0435 (MMS)

Nu är jag inne på den 5e jobbdagen i rad. Bara 10 dagar kvar tills jag är ledig 2 dagar. Idag jobbar jag dessutom i 14 timmar. Alltså både på dagis och boende. Slitvarg


7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.

2011-02-04 @ 19:23:36 Permalink My life in words Kommentarer (2) Trackbacks ()

Haha våldtäkt!!! Förlåt Murre ;-) <3

Hopp

2011-02-04 @ 17:30:14 Permalink Pictures of joy Kommentarer (1) Trackbacks ()

6e bilden: En bild på ditt syskon.

2011-02-04 @ 16:45:03 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()

Working my ass off

2011-02-04 @ 16:40:06 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Grattis i efterskott världens bästa mami!


Sovit hos Oscar i två nättert, därav inget uppdaterande.  Jag har jobbat både på dagiset och boendet. Är helt slut nu, men ingen ro, ingen vila, här inte.
Många tycker säkert att det är skönt med helg just nu. Jag kan inte riktigt säga detsamma. Jag jobbar varje dag fram till den 19 och då är jag ledig 2 dagar, sen på´t igen.
Men har egentligen bara mig själv att skylla eftersom jag tagit på mig allt jobb..

Ikväll så ska vi äta god middag här hemma. Oscar kommer även hit. Myskväll står på schemat!!

Tänker på dig!

2011-02-04 @ 16:19:21 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Sara skickade ett kort på världens sötaste...

2011-02-04 @ 10:57:52 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_3175 (MMS)

Sara skickade ett kort på världens sötaste kille nyss. Med kläderna han fick av mig :-) Jag längtar efter dig edvin<3


Kvällskvisten

2011-02-02 @ 21:44:34 Permalink My life in words Kommentarer (2) Trackbacks ()
Badet var grymt! Hade glömt hur skönt det var att bada. Jag började även läsa en bok. 14 år till salu tror jag den hette. Verkar sjukt hemsk.

Annars så har jag städat lite i rummet, hjälpt mamma baka, hängt upp tvätten nu ikväll. Har även käkat tacos. Mumms.. Vi ska även snart fika. Mamma fyller år imorgon och jag jobbar ju till 22 så hinner knappt fira henne. Hon firades ju med pappa förra veckan också, så hon har fått sin present. Men ändå.

Ska även snart till Oscar där jag tillbringar min natt :-)

5e bilden: En gammal bild på dig själv.

2011-02-02 @ 18:29:30 Permalink Pictures of joy Kommentarer (1) Trackbacks ()

Bella & jag

Längtan

2011-02-02 @ 17:30:53 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()
Det finns mycket jag längtar till nu.
Lindvallen 7-10 april med vänner och Italien 14-24 juni med familjen.
Längtar även till Elin's student och sommaren. Har massor med planer och förhoppningsvis börjar vi planera dom snart :-) En utomlandsresa med Oscar är också något det pratas om. Och thailand i höst!

Igår blev det även besöksrekord här på bloggen. Grymt roligt att mitt onödiga bloggade för med sig läsare ;) Haha. Får se om det fortsätter med såhär många inlägg eller hur det blir med den saken.


Mallorca med O

4e bilden: En bild på något som gör dig glad.

2011-02-02 @ 16:08:52 Permalink Pictures of joy Kommentarer (1) Trackbacks ()

Vänskap. Och med min vän, världens bästa Mirva är jag alltid glad.

2011.02.02

2011-02-02 @ 16:00:06 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Haft galen huvudvärk hela dagen. Tog precis en treo, så hoppas det släpper snart.

Annars har jag inte gjort mycket alls idag. Försöker vila upp mig ordentligt eftersom jag i princip måste till jobbet imorgon känner jag. Jag jobbar dubbelt, alltså både på förskolan och boendet, 9-22. Ingen lugn start. Men är ledig fredag innan jag jobbar hela helgen igen. Heja heja!

Men idag så har jag kollat OC och rensat lite där nere. Vi har fått en ett badkar så jag fixade lite i de rummet. Men blev jobbigare än vad jag orkade så blev inte klar. Ska nog ta ett bad sen. FÖR länge sen!

Nu ska jag göra lite mat så jag får något i magen. Bara fått i mig ett glas smoothie. Världens godaste. Men kanske borde få någon riktig mat i magen!


3e bilden: En bild på någon i din familj.

2011-02-02 @ 11:41:33 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()

2011.02.01

2011-02-01 @ 21:35:29 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()







Några bilder från i helgen. Vi spelade somsagt match mot Kvarnen då. Blev vinst och jag spelade forward hela matchen. Var grymt roligt.
Efter matchen så tog jag en snabbdusch och sen åkte jag mirva och elin till elin. De kollade även min match. Det blev stressfix, gurka&morot med dipp och lite spel. Sen fick vi skjuts till stan för en utgång på 550.
Var mycket lyckat och slutade hos oscar.

Söndagen så tog vi det lugnt och jag och O kollade film och hade mys. Vid 7 började hans match - derby. Där Nykvarn visade vacker innebandy och vann överlägset. Fast det var även en rolig match att se.

Annars så börjar jag lacka på att vara sjuk nu. Finns ingenting att göra, därav många inlägg här. Ikväll har jag iallafall haft ansiktsmask och fotbad. Nu ska jag nog kolla på en film. Puss

2a bilden: En bild på dig själv.

2011-02-01 @ 17:56:32 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hemklickat

2011-02-01 @ 17:17:03 Permalink Inköpt Kommentarer (1) Trackbacks ()

 

 

 


1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.

2011-02-01 @ 14:52:36 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Min pojkvän. Och jag älskar varje sekund

1,2,3,4

2011-02-01 @ 14:23:10 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
2a bilden: En bild på dig själv.
3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på något som gör dig glad.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på ditt syskon.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: En bild på din favoritplats.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: En bild från ett ställe du älskar.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En bild på barndomsvänner.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En bild som du är nöjd med.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.

Denna lista hade jag tänkt göra. Ett skäl att lägga upp massor med bilder och uppskatta människor jag älskar

Världens bästa farmor

2011-02-01 @ 14:21:26 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()


Ligger helt däckad i min säng. Har fortfarande feber men mår dock lite bättre efter en ipren. Min dag har gått åt att bara slappa och kolla på OC. Sånt man gör när man är sjuk vill säga. Känner mig dock uttråkad och ensam just nu som alltid när jag är sjuk.

Farmor kom iallafall för några timmar sen och hade köpt med sig det på bilden, tack ♥
Finns inget bättre än juice när man är sjuk och lakrits går alltid. Är dock inte så sugen på det nu. Men det kommer väl.

Jag blir hemma imorgon också tyvärr. Så det är synd om mig. Fast har tröstshoppat lite över internet, så lite bättre mår jag.

Hjärta

2011-02-01 @ 14:14:26 Permalink Kärlek Kommentarer (0) Trackbacks ()

Min Oscar igårkväll♥
Han kom hit efter sin träning igår. Bästa överraskningen. Tack för du alltid tar hand om mig. Älskar dig!

RSS 2.0