Dagens klädval

2011-02-24 @ 17:07:55 My life in words Permalink

Vitt linne - H&M / Linne m. tryck - BikBok / Jeans - Miss sixty / Jeansskjorta - H&M

Dålig uppdatering, jag vet. Men jag har varit så himla trött. Jobbat, tränat innebandy och gym med fia och varit med Oscar.
Jag har tränat varje dag denna vecka. Måndag Innebandy, Tisdag Kick&Box, Onsdag Core med boll och Afrodans och idag blir det Innebandy.
Min kropp ska bli trimmad med andra ord..

Jag har även jobbat hela veckan, men nu blir det helg för mig eftersom jag inte jobbar fredagar på dagiset. Fast Boendet ringde för ett tag sen och ville att jag skulle jobba kväll, vilket jag inte kan. Men de skulle försöka byta så jag jobbar förmiddag 7-12 istället. SÅ får se hur det blir med det. Annars så blir det en tripp till gymet imorgon.

Ska även luncha med Mirva imorgon, sen möta upp Elin för att hitta present. Och kvällen spenderas på resturang, ska fira Malin J som fyller 19 :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0