-

2010-04-30 @ 19:56:10 Permalink My thoughts Kommentarer (0) Trackbacks ()

Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret something that made you smile.


oväder

2010-04-29 @ 19:57:26 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Vad hände?
Nyss var det super fint väder och sen helt plötsligt så nlev det värsta ovädretmed spöregn och åska - och jag hatar åskan!!

Nu  så har jag precis börjat på min Ben&Jerry's :) Mummmma


pusss

2010-04-29 @ 19:51:05 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()


äckliga brudar

2010-04-29 @ 19:24:29 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()




HAHAHAHAHAHAHAH


västerås

2010-04-29 @ 19:20:20 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()














Sliten krigare

2010-04-29 @ 17:07:25 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()
Skivan igår började i katastrof men den slutade iallafall mycket bra.jag och Oscar åkte taxi hem till södertälje där sedan pappa hämtade oss och skjutsade oss till nykvarn ♥

Idag så hade jag engelska nationella och det gick bra kändes det som, hoppas det är så också, hehe.

Jag är otroligt seg idag, dels för vi hade skivan igår,men även för att jag är sjuk :( Blir en hemma kväll men ben&jerry's och Tvn. Lite matte också :)




studentskivan

2010-04-27 @ 22:13:49 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()


Jobbet gick jätte bra, alla var jätte snälla och det var svinkul!
Nu så har jag pratat i tela med Jossis, Oscar, Jenny och Eve sen jag kom hem. Haha. Jag ska strax läsa lite engelska innan jag ska sova.

Och jag måste säga att jag är GRYMT taggad inför imorgon, STUDENTSKIVAN  :D

Arbetsintervjuen imorse gick bra. Sitter j...

2010-04-27 @ 13:38:49 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Arbetsintervjuen imorse gick bra. Sitter just nu med sprängande huvudvärk påväg till jobbet där jag ska stanna tills 9. Efter jobbet så kommer min älsklung hem till mig och myser. HUR HAR ER DAG VART? :)


Du är min bättre hälft

2010-04-26 @ 19:55:48 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()

Dig ska jag förevigt hålla kär


Lista

2010-04-26 @ 18:03:28 Permalink My thoughts Kommentarer (0) Trackbacks ()

Dagens humör: Sliten men glad

Dagens mående: Trött
Dagens borde: Plugga
Dagens frisyr: Toffs
Dagens smink: Puder, mascara
Dagens klädsel: Mjukis (vart i BodaBorg)
Dagens planer: Äta lasange med familjen och ta det lugnt
Dagens materiella vill ha: Maaassa vårkläder
Dagens fundering:
Dagens beroende: Sängen
Dagens tråkigaste: Sova ensam inatt
Dagens längtan: Våran studentskiva på onsdag!!

Måndag

2010-04-26 @ 17:06:36 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Cupen i helgen var mycket rolig och den slutade upp med en silvermedalj i handen. Vi skulle egentligen haft guld då vi var bättre men men får inte allt ibland.

Idag så har jag iallafall vart i bodaborg med klassen, sjukt rolig. Haha. Det var det ända vi gjot idag och nu är jag hemma. Saknar Oscar även fast vi hade supermys igår.

Snart så ska jag in i duschen, sen kommer Eve och Koffe hit, vi ska äta lasange och ha det mysigt. Oscar kommer inte för han ska på en överaskningsgrej som jag också skulle på, men jag är så sjukt sliten så jag hoppar det.

Imorgon så ska jag på en arbetsintervju och sen ska jag gå intro på gruppboendet :)

fina silver armband

2010-04-26 @ 16:59:53 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()



LOVE

2010-04-25 @ 11:50:37 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Vi var nyss och tittade på småtjejernas åttondelsfinal och de åkte tyvärr ut. Sjukt tråkigt!

Snart så ska vi iväg och käka lunch, sen tagga inför semi finalen :) VI SKA TILL FINAL!


Skriver nog inte mer under cupen för vi ska strax checka ut.
wish us good luck

SMS-inlägg

2010-04-25 @ 01:13:04 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

resize_image_-15 (MMS)


update

2010-04-25 @ 01:02:47 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Jag och malin är i vårt hotellrum just nu och myser. Vi ska strax sova, fast vi är inte trötta.

Vi vann iallafall kvartsfinalen som var kl.23.00 på sudden och det känns sjukt härligt. Så imorgon ska vi spela 15.30 -. semi final alltså.

Under denna tid i  västerås så har jag och malin även åkt ambulans och vart på sjukhuset. Malin fick en arbåge i huvudet och det slutade så illa att hon blev avsvimmad och fick hjärnskakning.
Jag åkte med henne hela vägen och hon mår bra nu, så alla vet. Lilla skruttan <3

Allt jag ville med detta inlägg var egentligen att berätta hur det går för oss :) hihi. Malin har med sin dator, så det kanske blir ett inlägg imorgon med. Men nu ska vi mysa och sova.

Saknar min älskling och bästa vän!

cup

2010-04-23 @ 15:25:11 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Om en timme så drar jag till Västerås med laget. Ska bli sjukt jäkla roligt :)

Vi hörs när jag kommer hem, kanske kommer mobilblogga, men lovar inget ♥


En fråga - ett svar

2010-04-22 @ 16:53:18 Permalink Other stuff Kommentarer (0) Trackbacks ()
Maria om - - -:
Din blogg är bäst! Såg att du fått jobb? men tänkte bara fråga, om du tackar ja till alla jobb du får hur gör du då om det krockar? ringer du då och ångrar dig till ett annat jobb? anledningen till att jag frågar är för att jag själv har lite problem med det där :)
IP: 83.233.75.19

Svar: Va snäll du är! vet tyvärr inte vilken Maria du är eftersom du bara skrivit Maria. Men jag tackar och svarar på din fråga här.
En sålänge så har jag fått jobb på ett ålderdomshem och så har jag provjobbat på ett annat där jag förmodligen kommer få jobb på. Och nästa vecka så ska jag provjobba på ett gruppboende där jag förmodligen också kommer få jobb( Båda har i princip sagt att jag fått det!).
Men jag gör som så att jag tackar ja till allt eftersom att jag blir timanställd på alla jobben, så jag kanske får jobba några timmar i veckan på ett jobb, och några timmar på ett annat etc. Krockar det så får jag helt enkelt säga att jag inte kan eller något liknande. Det är så jg gjort iallafall :) Hoppas det hjälpte lite :)

Tummis

2010-04-22 @ 16:46:49 Permalink My thoughts Kommentarer (0) Trackbacks ()

→ Detta väder!!!!!
→ Att jag aldrig hinner ta det lugnt


→ Att jag har fått jobb
→ Att det närmar sig löning

tjuvlyssnat.se

2010-04-22 @ 16:40:38 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Två grannar (en kvinna och en man, båda ∼50-60) står nedanför ett hyreshus och pratar om trädgårdsmöbler. Plötsligt byter kvinnan ämne.
Kvinnan: Usch. USCH! Vad är det som luktar? Fy farao vad det luktar!
Mannen: Ja det var då inte jag.
Kvinnan: Nämen fy vilken stank det var! Vad kan det vara för nåt?
Mannen: Okej… det var jag. Men jag gjorde det utomhus i alla fall!

22/4

2010-04-22 @ 12:03:35 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Min dag började inte bra och fortsatte i samma veva. Jag har snart matte och det är pga det som dagen är som den är. Inte bara för att matte är matte utan andra anledningar också.

Igår så jobbade jag ju somsagt, men en ont handled vilket kanske inte var så smart. Men gjort är gjort. Kul var det iallafall.
Igårkväll bjöds det på mys och plugg med min fina pojkvän.

Idag så slutar jag runt 2 och då ska jag hem och plugga direkt. Blir ingen träning för mig ikväll för jag känner att jag går i 180 hela tiden så jag måste andas lite också. Och tyvärr plugga. Hela helgen kommer ju bestå utav innebandy så jag måste plugga idag. Nationella Sv uppsats i 5 timmar imorgon också. PAIN!


Nu så är jag nyss klar på jobbet där j...

2010-04-21 @ 19:11:53 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu så är jag nyss klar på jobbet där jag fick vara med. På kickboxning alltså:) jobbigt men roligt. Nu så ska jag promenera härifrån till stan i regnet, jag blir upphämtad av oscars låtsats mamma och alice som nyss simmat:) vi hörs imorgon! Puss


dagens klädsel bjuder jag på med ett mobil...

2010-04-21 @ 12:22:14 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

sp_a0046 (MMS)

dagens klädsel bjuder jag på med ett mobilinlägg. Hehe :) det är segt i skolan just och matsalen har inte ens öppnat 


Onsdag 21/4

2010-04-21 @ 11:25:55 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår till träningen så cyklade jag som jag sagt tidigare. Det var jätte fint väder och det gick jätte bra. 20min gick det på och det kändes superskönt efteråt. Träningen gick också helt okej. Den var rolig.

Idag så hade jag sovmorgon till halv 11. Sen var det dags för Engelska, vi förberedde oss för nationella uppsatsen som vi har nästa torsdag(dagen efter vår studentskiva!!!!)
Känns inte så bra nu, jag gilllar inte uppsatser på tid. Men jag och Oscar ska plugga och förbereda oss mycket inför det, så det ska nog gå an.

Förövrigt; VAD HÄNDER MED VÄDRET? Igår så var det ju jätte fint och idag toksnöar det? Sverige i ett nötskal säger jag bara.
Kul att man måste till sthlm med religionen i detta väder också. Vi ska på Hare Krishna. Fyyy va kuuul! Hehe.

När jag kommer tillbaka till södertälje så ska jag och lillesyster äta på stan och så ska jag fördriva tiden tills jag ska jobba, 18-19.00.
Fullspäckad dag som vanligt, jag hinner aldrig bara ta det lugnt.


Fina lillesyster


- - -

2010-04-20 @ 16:53:01 Permalink Träning Kommentarer (1) Trackbacks ()

Dags att cykla till träningen!


20/4

2010-04-20 @ 15:57:50 Permalink Träning Kommentarer (0) Trackbacks ()

I helgen - Idag så har jag hunnit med både två powerwalks och träna på träningscykeln. Så helt på latsdan har jag ju inte legat.

Idag så blire på't igen. Jag ska cykla till min träning som ligger drygt en mil härifrån(lite mindre) och sedan så väntas träning med laget. Ska bli superkul för i helgen så åker vi på cup i Västerås!

Efter träningen så får jag även skjuts till min älskling och vi ska plugga, fast inte hela kvällen. Men nu så måste jag städa min svnstia(mitt rum!)


Summering

2010-04-20 @ 15:53:13 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
De har inte blivit så mycket bloggande de senaste dagarna och anledningen till det är för jag inte haft tid eller tillgång till dator.

I fredags så jobbade jag till halv 2, tog sedan bussen till stan och åkte upp till sthlm med Elin. Vi gick runt och strosade och jag hittade ett par solgkasögon och så tog vi årets första glass. Det var en kanon dag med mitt hjärta som slutade upp med att vi blev upphämtade i östertälje utav mitt andra hjärta Malin som tog körkort dagen innan.
Vi åkte iallafall till nykvart - järna - Enhörna och gjorde lite ärenden som slutade med att jag blev avlämnad.

När jag kom hem så var Fia m. familj + hennes pojkvään här. Vi åt alla en god middag och sedan så satt v där nere och pratade massor och hade det mysigt som vanligt.

Lördagen bölrjade med att jag fick skjuts till Oscar tidigt, så jag skulle kunna pussa på hinom innan han åkte och jobba. Klockan 11 så började Änglas kalas som ni nyss fått se några bilder utav, alla bilder var innan alla fck sockerdamp;) haha
Jag och Ida hjälpte allafall till och det blev jätte lyckat och roligt!

På kvällen så åkte jag och Oscar till hans pappa och åt gott och hade jätte trevligt. Vi stannade i två nätter och det var super mysigt.


Änglas kalas

2010-04-20 @ 15:27:42 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()





























Det finns inget bättre än att somna och ...

2010-04-20 @ 08:32:03 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det finns inget bättre än att somna och vakna brevid dig. Jag har dåligt självförtroende, men när jag är med dig så känner jag mig som världens bästa, bara för du behandlar mig så. Jag älskar dig, du är mitt hjärta - Oscar Peter Janthe <3


sjukt seg dag. Har befunnit mig på bussen ...

2010-04-19 @ 13:44:30 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

sp_a0043 (MMS)

sjukt seg dag. Har befunnit mig på bussen hela dagen. Det var meningen att vi skulle åka gocart med klassen men när vi kommer dit får vi reda på att det inte blir något! Så det är bara att åka tillbaka till Oscar :) 25min tills bussen går också, great!


Änglis

2010-04-17 @ 15:44:56 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Är fortfarande hos Oscar, han kommer hem snart.

Kalaset är slut och det var mycket lyckat och alla hade roligt. Vi är sjukt trötta nu iallafall, haha.

Vill även tacka två st. Ni gjorde min dag. Tack!

Kvällen bjuder på mycket mys med min bästa ♥

nu så är jag hos oscar och har vart det et...

2010-04-17 @ 10:11:50 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

sp_a0037 (MMS)

nu så är jag hos oscar och har vart det ett bra tag, men han är och jobbar. Snart börjar kalaset så jag ska fortsätta att hjälpa till. Tackningen fick jag utav ängla och den föreställer mig, ängla och ida ;)


Kalas

2010-04-17 @ 00:30:08 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Vet inte om jag ångrade förra inlägget. Dock får det nog stå kvar.
Jag har knappt berättat för någon om min tonårstid, förutom till 2st, och så kommer det förbli. Jag hade det värre än ni tror.
Men skiiitsamma nu. Nu är jag lycklig!

Imorgon så är det kalas hos Oscars lillesyster, Oscar ska iväg och jobba med jag ska dit och hjälpa Camilla. Jag längtar nog mer än barnen. Hehe.

Men nu så ska jag sova. Puss!


11 sanningar om mig

2010-04-17 @ 00:02:37 Permalink My thoughts Kommentarer (3) Trackbacks ()
1. Jag litar inte på folk längre
2. Jag har vart nära på att få gå till en psykolog
3. Jag har blivit sexuellt trakasserad när jag gick i 7an
4. Det finns två personer jag kan säga allt till, och de är bäst.
5. Jag älskar att träna
6. Jag har världens sämsta självförtroende
7. Jag har hittat min själsfrände. Han är min lycka.
8. Jag har världens bästa familj och vänner
9. Jag redovisade om Elin på svb nationella, bara för hon är min bästa vän
10. Jag tycker alltid allt är mitt fel.
11. Jag är dålig på att ta emot komplimanger

sitter just nu i bilen med mina bästa, eli...

2010-04-16 @ 17:37:00 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()

sp_a0036 (MMS)

sitter just nu i bilen med mina bästa, elin och malin. Malin tog körkort igår- GRATTIS :D


efter snö kommer solsken

2010-04-16 @ 13:40:41 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Konstigt väder idag. Riktigt konstigt, allt från snö till solsken?

Jag har iallafall nyss slutat jobba, ska äta nu sen så beger jag ig till stan. Ska möta upp Elin för att åka till huvudstaden ♥

Friday's clothes

2010-04-16 @ 13:38:50 Permalink Outfits / Kläder Kommentarer (0) Trackbacks ()


nu så jag jag på jobbet igen, sista dagen ...

2010-04-16 @ 07:19:50 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

sp_a0034 (MMS)

nu så jag jag på jobbet igen, sista dagen på min introduktion/inskolning :) sen är det bara att hoppas på det bästa. Efter jobbet ska jag och elin göra en snabbvisit i storstan <3


Jag går redan på övertid

2010-04-15 @ 22:20:36 Permalink Träning Kommentarer (0) Trackbacks ()
..Det kan man lugnt säga. Och imorgon börjar jag jobba 7.15 så det är dags för mig att sova nu.

Har nyss även cyklat i 20min på träningscykleln och fysat lite.
50 situps
50 sido situps
50 armhävningar


Godnatt!!!

Hemkommen

2010-04-15 @ 21:10:20 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Är nyss hemkommen från jobbet. Det gick jätte bra idag med, jag är ju som sagt på en introduktion för jobbet.
Måste även meddela att jag redan fått ett jobb, på mriekällgården. Jag är så jäkla glad, jag behövde inte ens provjobba - de tyckte att min intervju och mina referenser räckte :D
Hoppas bara jag får de 3e jobbet på gruppboendet också!

Somsagt så är jag nyss hemkommen. Det känns som jag går i 180 hela tiden, jag sitter aldrig ner och tar det lungt. Men det har jag ju natten till :) hihi.


Beach 10

2010-04-15 @ 15:03:42 Permalink Träning Kommentarer (0) Trackbacks ()
Jag ska börja ta tag i tränigen ordentligt nu.. Därav en ny kategori!!

Idag så har jag vart ute och sprungit och sedan fysat i 45 min med hjälp utav dena DVD;



Nu så ska jag äta lite mat och sedan bege mig till jobbet. Idag jobbar jag 16-20.45!

Jag har kvar lappen

2010-04-15 @ 14:58:52 Permalink Kärlek Kommentarer (2) Trackbacks ()

Oscar la denna lapp i mina byxor i morse och jag var tvungen att ha kvar dom hela dagen, så här är beviset älskling :)


Dagens klädval

2010-04-15 @ 13:16:18 Permalink Outfits / Kläder Kommentarer (1) Trackbacks ()



Födelsedag

2010-04-14 @ 19:47:04 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Har inte uppdaterat mycket och idag blir det inte mer. Kom nyss hem från jobbet och Älskling är just nu påväg hit. Mys!
Evelina kom också hem idag :)

Vill ävenn gratulera min kära svärmor på födelsedagen. Tyvärr kunde jag inte fira henne så mycket pga att jag jobbade. Men imorse väckte vi henne med blommor och paket :)




Tuesday love

2010-04-13 @ 14:26:18 Permalink My life in words Kommentarer (2) Trackbacks ()

Nu drar jag iväg och möter upp hjärtat mitt på stan♥


jag är just nu och jobbar, det går faktisk...

2010-04-13 @ 10:40:08 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

sp_a0028 (MMS)

jag är just nu och jobbar, det går faktiskt jätte bra och alla är så trevliga:) vid tre ska jag ta bussen till stan och möta oscar, vi ska köpa present till svärmor :)


Mjau

2010-04-12 @ 17:37:37 Permalink Outfits / Kläder Kommentarer (0) Trackbacks ()

De två första klänningarna är to die for


My week.. yet

2010-04-12 @ 16:04:02 Permalink My life in words Kommentarer (4) Trackbacks ()


Såhär är min vecka planerad som det ser ut nu, kommer sälkert ändras mycket :)

Update: glömde bort att skriva att jag går i skolan torsdag 8.40-11.30 :)

Today I look like this

2010-04-12 @ 15:44:38 Permalink Outfits / Kläder Kommentarer (0) Trackbacks ()



Det märks att det är vår här på vacks...

2010-04-12 @ 14:23:06 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det märks att det är vår här på vackstanäs. Solen skiner och fåren låter som galningar. Yes, vi har får på vår skola, landet is the shit :) är på väg hem nu iallafall. Skönt!


Måndagsmys

2010-04-12 @ 12:32:58 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår så ljög jag en aning för er. Jag skrev att idag var den ända skoldagen för mig, men det är ju inte sant. På torsdag har jag Svenska också, vilket jag hade glömt. Hehe.

Inatt så fick jag inte mycket sömn. Jag solade när Oscar kollade på fotbollskväll och sedan när jag var klar och gick in i rummet så låg han helt däckad i sängen. Så jag la täcket på honom och pussade han sen så kröp jag ned brevid.
Jag var svintrött men jag kunde dock inte somna, vet inte varför egentligen. Det var också sjukt varmt, och Oscar skulle ligga jätte nära och kramas hela natten vilket självklart var mysigt men det gjorde det ju inte kallare :) hihi.


Idag så började skoldagen med Eng nationella muntligt och det gick bättre än väntat - VG fick jag och jag är nöjd:)


Nu väntar religion och sen slutar jag :) Nicenice..

 


To be loved by you makes my world easier


jag och älskling har just badat och haft m...

2010-04-11 @ 20:32:14 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

sp_a0025 (MMS)

jag och älskling har just badat och haft mys med tända ljus. Hoppas eran söndag slutar lika bra som min


Jag är nu påväg till Oscar :) vi hörs mer ...

2010-04-11 @ 19:04:50 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

sp_a0017 (MMS)

Jag är nu påväg till Oscar :) vi hörs mer imorgon då det är min ända skoldag på hela veckan. Varför får ni reda på imorgon. Ha en fortsatt trevlig söndag :)


Just smile

2010-04-11 @ 16:46:20 Permalink My thoughts Kommentarer (0) Trackbacks ()

when you get sad, stop being sad and be awesome instead

Summer love

2010-04-11 @ 15:14:57 Permalink Outfits / Kläder Kommentarer (1) Trackbacks ()


Maybe tomorrow

2010-04-10 @ 23:18:26 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Idag har inte vart mig dag riktigt. Jag har vart seg och trasig. Låter nog mer dramatiskt än vad det är.
Men nu ska jag sätta på en till film och mysa i min säng.

Hoppas på en bättre dag imorgon ♥


Innebandy ♥

2010-04-10 @ 23:05:16 Permalink My thoughts Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kvällens planer;

2010-04-10 @ 19:29:18 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

 
+ Lillesyster, Pappa, Chips, läsk och massa frukt = min lördagskväll


Helt slut

2010-04-10 @ 18:05:58 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Mina krafter är verkligen helt slut idag, jag känner mig helt slut. Så det blir en hemmakväll idag för att samla krafter inför kommande vecka då det blir fullrulle för mig.
Skolan, jobb, träningar, provjobba på ett nytt jobb, läxor är en del av veckan som kommer. Jag ska självvklart vara med Orvar och vännerna så mycket jag hinner också.

De sista kraftena jag haft idag har jag använt till att bädda rent i sängen, så nu längtar jag till jag ska sova, det är så skönt att sova i en nybäddad säng :)

Nu så börjar e bra film på TV:n också. Masken(?) tror jag den heter med Jim Carrey. Han är grym.
Jag ska iallafall kolla på den och lägga in kläder i garderoben nu innan maten. Sen efter så blir det en hyrd film och massa frukt och gott med familjen :)


Ny nalle

2010-04-10 @ 16:27:20 Permalink My life in words Kommentarer (3) Trackbacks ()

Jag har glömt bort att berätta att jag har en ny mobil, jag gillar den skarpt!

Give it to me, H&M

2010-04-10 @ 16:13:30 Permalink Outfits / Kläder Kommentarer (0) Trackbacks ()


Hemmapärla

2010-04-10 @ 15:58:58 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()
Det var myckt velande ifall vi skulle ut eller stanna kvar hos Malin P igår, och det slutade med att vi stannade hos henne för det gick inga bussar, men det var inte fy skam det heller.

Middagen var supermysig och trevlig. Men sen när det började rulla in mer folk började allt drama komma igång som det gör på alla hemmafester. Folk grinar, bråkar, Spårar, flickvänner som blir arga på sina ojkvänner och skriver till hela festen att vi ska hälsa att han ska hitta en annan(?!!).. Ja you name it. Jag är dock glad över att jag höll mig borta från allt detta iallafall. Det blev nästan lite skrattretande tillslut, jag känner att jag vuxit ifrån detta.

Sovplatserna krånglade också, jag skulle sova hos jenny med när det närmade sig så åkte hon till sin pojkvän så Oscar sa att jag kunde sova hos han, även faast han är i Nyköping.
Men när det blev dags att gå så erbjöd sig världens snällaste Gun att skjutsa hem mig, så så fick det bli.

Idag så har jag faktiskt inget planerat, blir nog att hyra film och umgår med lillesyste och pappa :)

nu ska jag sova gott:) puss

2010-04-10 @ 02:18:30 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()

sp_a0020 (MMS)

nu ska jag sova gott:) puss


Nu börjar kvällen lida lite mot sitt slu...

2010-04-10 @ 00:42:54 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu börjar kvällen lida lite mot sitt slut, sovplatserna krånglar så oscar tyckte att jag borde sova där, så det gör jag nog. Dock utan honom :( men vi ses snart och då ska vi mysa sönder <3


Fredagsmys

2010-04-09 @ 16:32:24 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag ska strax bege mig mot bussen. I södertälje hämtar Jenny och hennes mor upp mig för att sedan skjutsa oss mot Nykvarn där det väntar tjejkväll och vinpimpling. Hörs!



A bad photo

2010-04-09 @ 14:50:23 Permalink Outfits / Kläder Kommentarer (0) Trackbacks ()
Så för att besvara på era frågor om vilket ålderdomshem och gruppboende jag ska jobba på så är inget bestämt än, jag hara bara vart på arbetsinterjuer och jag ska prova på att jobba/inskolas på alla jobben. Men som sagt inget är mitt än, så jag vill inte skriva något och ta ut det i förskott. Jag hoppas helt enkelt på det bästa bara :)
Hoppas det är svar på din fråga. Följer du min blogg så lär du få reda på om jag får de.

Annars så gick arbetsintervjuen mycket bra idag. Ska provjobba redan nästa vecka 3ggr. Mycket skoj.
Just nu så håller jag på med en läxa, har gjort med en hälften fast det är bara en liten sak kvar som ska in som man inte ens får betyg på? jag förstår inte vitsen, men det är väl bara att göra.

Bjuder på en dålig dagens outfit bild också.

Ska dock byta om några timmar då jag ska kalasa hos Malin P


Kortis

2010-04-09 @ 12:39:34 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Det blev tyvärr ingen lång promenad för mig och Fia, men 3 km hann vi nog med.
Skälet till att det inte blev en lång promenad är för att jag fick ett samtal och ska därmed på arbetsintervju här vid ett. Som tur var är intervjuen i Enhörna :)

Och ni som frågar massor, skriv vem som frågar, mycket roligare så. Jag svarar hellre på frågorna personligen, men  jag kan nog göra ett undantag just nu, så jag svarar p frågorna senare. Men skriv vem det är som frågar, jag har fått 4 frågon och 6 kommentarer som är anonyma.

Nu ska jag äta, sen rusa.


Fia

2010-04-09 @ 10:59:53 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()


Nu blir den en mysig morgonpromenad med min Fia, jag ska strax gå över till henne.
Jag hade hoppats på en promenad i solen, men solen vägrar titta fram, hm. Men jag får ändå träffa henne, duger gott för mig.

Good night love

2010-04-08 @ 23:05:12 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()
Nu så har jag då en dåvarande header. Jag är i behov utav nya bilder.

Min dag har iallafall vart bra. Borjade med min älskling och slutade med min Malin :)
Arbetsintervjuerna har folk frågat om och de var på ett ålderdomshem och på ett gruppboende. På det sistnämnda så har jag fått provtider och på det andra lät de riktigt positiva också, så jag är nöjd. Var sjukt nervig innan, men Oscar fick mig lugn :)

Nu så ska jag kolla klart på supersugen och ta det lugnt, Malin åkte för ett tag sen men troligtvis ses vi imorgon igen. Men först så ska jag ta en långprommis med min kära och efterlängtade vän Fia.

Imorgon kväll är det tjejmiddag + fest hos Malin i paralellklassen också, can't wait :)

Men nu säger jag godnatt bloggen iallafall ♥


Lack blondin

2010-04-08 @ 21:27:43 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Haha jag lackar seriöst. Jag vet inte hur jag vill ha min header. Har provar massa olika, men jag blir aldrig nöjd, så denna bild visar att jag är missnöjd på ett bra sätt tycker jag. Haha


Orphan

2010-04-08 @ 21:06:34 Permalink My thoughts Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ett vänligt tips till er är: Titta INTE på denna film.

Jag har aldrig vart med om någon sjukare film, man blir seriöst helt psyksjuk efter den. Jag och Malin har nyss lidit oss igenom den och jag säger bara en sak, aldrig igen!!


79056B hello, jag provar att mobilblogga. ...

2010-04-08 @ 19:21:30 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()

79056B hello, jag provar att mobilblogga. jag är just nu med mitt hjärta malin, vi har slingat hennes hår och nu så tittar vi på film och myser :)


Slingor

2010-04-08 @ 18:19:44 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Just nu så är jag med Malin och vi kollar på en skräckfilm just nu med Bella och Erika.

Jag skrev förut att jag skulle skriva om intervjuerna, men ni får vänta lite längre. Jag håller på att slinga malins hår och gör massa annat roligt :)

Skriver mer ikväll!

Aretsintervju

2010-04-08 @ 15:54:47 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Pfft, känns som att jag vart överallt idag. Helt stört faktiskt.

Jag började dagen på bästa sätt hos min mysiga pojkvän och sedan så har jag vart på två arbets intervjuer och de gick faktiskt jätte bra :)

Men mer om dem sen, nu så ska jag ta tag i mitt rum!


Outfit & facelook

2010-04-08 @ 15:47:47 Permalink Outfits / Kläder Kommentarer (1) Trackbacks ()




Sprängande huvudvärk

2010-04-06 @ 16:13:06 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()
.. Japp, det är precis det jag har just nu. Inte roligt alls må jag lov att säga.
Men det kan ju bero på att jag vart inne hela dagen och knapt druckigt något. Men en ipren fick jag i mig ändå.

Om någon timme så kommer älskling hit. Vi ska bara ta det lugnt och mysa. Kanske spela lite wii också. Jag är sugen på det, hihi.

Imorgon så skulle jag på en arbetsintervju också, men hon ringde nyss och sa att hon var sjuk, så vi ska ta det på torsdag. Så det innebär att jag har två intervjuer på torsdagen.
Jag är faktiskt lite nervös eftersom jag aldrig vart på e sådan, men det går nog bra :)

Nu ska jag göra klart läxan innan jag ska möta Oscar vid bussen ♥


Love this song

2010-04-06 @ 15:43:53 Permalink My thoughts Kommentarer (0) Trackbacks ()

Justin bieber ft. sean kingston


Jag längtar!!

2010-04-06 @ 15:40:10 Permalink My thoughts Kommentarer (0) Trackbacks ()

Lite sent, men ändå kärlek

2010-04-06 @ 15:27:29 Permalink Kärlek Kommentarer (0) Trackbacks ()

Detta fia kort fick jag utav min älskling på vår två årsdag. Och 10 röda rosor som är hemma hos han fortfarande. Han ska även bjuda mig på resturang under lovet. Han är världens bästa, utan tvekan.


Tuesday

2010-04-06 @ 13:48:54 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Goddagens på er.
Jag sov en ganska lång stund idag, vilket jag antagligen behövde. Vaknade iallafall runt tolv.

Jag har inte gjort något speciellt idag egentligen, ätit, pratat med Oscar som kommer hit senare, kollat på TV och nu ska jag börja göra naturläxa som ska in på fredag. Phuu.


Päron

2010-04-05 @ 20:54:10 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Haha detta gick inte alls som jag ville. Bloggen ser förjävlig ut, men så får det vara ;)
Nu blir det mys och Tv med mina päron!

Thums

2010-04-05 @ 19:37:14 Permalink My thoughts Kommentarer (1) Trackbacks ()

→ Katrineholmscupen, GULD!
→ Stina och Johanna
→ KYCKLINGRULLEN!



→ Att jag måste städa.
→ Snön

5/4

2010-04-05 @ 19:34:33 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Dålig bloggning här ser jag. Men jag kan skylla på att jag inte vart hemma sen det sista inlägget.

I helgen så har det vart cup ii katrineholm, där vi tog GULD. Sjukt roligt har jag haft det. Jag och Malin stannade även kvar i katrineholm med stina och johanna och hade det mysigt. En liten krogrunde och mycket sjungande. Haha grattis malin ;) (internt)

Jag har även vart med Elin i torsdags. Vi var hos farmor occh åt påskmiddag och sedan så gickvi hem och såg film och pratade om massor tills halv 5 på natten. Du är bäst!

Igår när vi var påväg hem från cupen åkte jag även hem till älskling direkt. Mycket mys som vanligt bjöd han på. Love you!
Idag så har jag även sett kvalmatchen mellan rockets och täby där täby vann och är drför klara för div1. Kul för dom, mindre kul för rockets. Men så kan det gå.

Detta var ett bajs trisst inlägg, men ändå summering av mina dagar :)

Nightynighty

2010-04-02 @ 23:16:52 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Jag har mycket sömn att ta igen. Skriver mer när jag orkar hålla ögonen öppna :)

RSS 2.0