This week´s start

2011-05-31 @ 21:24:53 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Nu har jag uppdaterat er med lite bilder. Hr även lite kläder jag köpt, fast orkar inte dela med mig av dem, hehe.

I helgen var det utgång som var mycket lyckad. Söndagen blev slappdag med mitt hjärta. Vi kollade film och sov bort dagen. Precis som de ska vara.

Igår så var det jobb som gällde. Jag trodde det var ett skämt när klockan ringde.. Samma sak idag. Jag börjar bli flrkyld igen och jag är så jäkla trött hela tiden.

Efter jobbet igår så blev de en spontantripp till Heron med Oscar. De blev Fast five, den var jätte bra och en supermysig kväll med mitt hjärta!

Idag har det vart jobb igen, sen har jag lagat met till familjen, städat och bloggat. Hehe.

Imorgon kommer de bli en lång dag, jag ska öppna på jobbet, vilket betyder galet tidig uppgång då ja sover hemma i enhörna. Sen så har jag tagit kompledigt från 12 då jag ska hämta Elin och Bella och kolla på Vackstanäs utspring och flakåkande + malins mottagning.
Kvällen bjuder på slutskiva och återseende av saknade människor.

En annan grej: FYFAN va jag är sotis på de som tar studenten.. Jag vill igen!! tänk att de var ett år sen.. Helt sjukt.

Fina tjejer

2011-05-31 @ 21:12:28 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()





Några helger sen.

Några bilder från lönelördagen

2011-05-31 @ 21:06:00 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()







magnus betnér

2011-05-31 @ 21:00:50 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()



Förra veckan var jag och ett gäng på stand up. De var riktigt trevligt och roligt och måste verkligen göras om. Älskar att göra något sådant på veckodagarna. De gör så man verkligen uppskattar dem.

Kusinas

2011-05-31 @ 20:57:17 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()










I fredags var jag ju barnvakt. Mamma väckte mig vid sju när hon åkte till jobbet och då låg jag och kollade TV med Viktor spelandes gameboy brevid mig.

Sen åt vi frukost. Vi tittade även på madagaskar och spelade fia med knuff innan mamma kom hem från jobbet vid halv tolv.
Då åt vi lunch och sedan tog vi de lugnt lite innan vi drog till torekällberget och lekte och kollade på djuren. Vi tog even en fika och då kom min andra kusin och moster och sambo tillbaka från sina ärenden och joinade :-) super mysig dag.

Efter vi fikat så åkte jag mamma och moster till Oscars moster för att kolla på deras utförsäljning. De har nämligen en heminrednings"butik" via internet med massor med fina saker. De ville få slut på sakerna för de skulle ta en paus då Oscars kusin Lina ska ha barn. (hon och hennes mamma har "butiken" tillsammans).

På kvällen blev de tacos och mys, sedan sena bion med Malin och Emma - Baksmällan. Världens bästa film. Helt jävla galen.

Oro

2011-05-30 @ 17:44:53 Permalink My thoughts Kommentarer (0) Trackbacks ()
Jag har sån galen ångest hela tiden just nu. Andledningen är hösten. Jag har ingen aning om vad jag ska göra då. Eller vad som händer..

Jag har sökt skola, men kommer jag in? Har jag sökt rätt? Vill jag ens plugga?? Och jobba.. Vart? Spela innebandy? Isåfall vart? Vad vill jag?

Jag har oron i magen hela tiden. Jag ska jobba hela sommaren som de ser ut nu förutom V.30 då de blir roadtrip med underbara tjejer. Men hur kul är det att jobba hela sommaren? Cash is king men man måste ha ett liv också.

De positiva är ju att allt löser sig så småningom. JAG ÄR FÖRSJUTTON BARA 19ÅR!

Life is Hard when youre beautiful

2011-05-30 @ 16:55:06 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_7852 (MMS)

Life is Hard when youre beautiful


Amor vinict omnia

2011-05-28 @ 20:16:14 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Amor vinict omnia


Idag ska många på bal, några ska på erotik...

2011-05-27 @ 19:45:32 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()

img_1246 (MMS)

Idag ska många på bal, några ska på erotik mässan och många  ska ut. Jag ska inget av de nämnda. Mina kusiner och moster +hennes man är här. Vi har precis ätit tacos och nu ska vi fika. Sen blir det bio med emma och malin


Varit barnvakt åt min söta kusin Viktor fr...

2011-05-27 @ 10:21:56 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_3859 (MMS)

Varit barnvakt åt min söta kusin Viktor från 7 i morse. Mamma kommer hem runt 12 och då ska vi hitta på något. Men nu kollar vi på Madagaskar och äter glass


Gammal bild. Är på jobbet just nu. Idag är...

2011-05-26 @ 12:07:34 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_2989 (MMS)

Gammal bild. Är på jobbet just nu. Idag är det jag som har "fredagsfikat" som blev idag istället då jag inte jobbar imorgon. Blev kladdkaka, grädde och kakor. Nybakat från Ica enhörna!!


Mys på jovisgatan med emma och Malin

2011-05-25 @ 18:41:22 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_9542 (MMS)

Mys på jovisgatan med emma och Malin


Kvällsmat. Nu blir de film sen sova :-)

2011-05-24 @ 22:28:14 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_8458 (MMS)

Kvällsmat. Nu blir de film sen sova :-)


Gillar att jag vann detta från friskvårds ...

2011-05-24 @ 17:20:30 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_8299 (MMS)

Gillar att jag vann detta från friskvårds dagen nykvarns kommun hade förra veckan ;-)


Tisdag idag. Jobbar till fem och ikväll är...

2011-05-24 @ 12:52:14 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_4362 (MMS)

Tisdag idag. Jobbar till fem och ikväll är det träning.


Fy vilken morgon! Längtar tills helgen

2011-05-23 @ 09:14:13 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Fy vilken morgon! Längtar tills helgen


Min gose

2011-05-22 @ 19:32:54 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_6031 (MMS)

Min gose


Bra avslut på veckan

2011-05-22 @ 18:48:15 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Godkväll! Jag och Oscar sitter i soffan just nu och kollar fotboll (läs:han). Vi har precis ätit tacos som hans mamma bjöd på. Mummsigt värre!

Igår var ju jag och elin på bio.. De var den värsta jag sätt. Vid flera tillfällen satt vi i varandras knä (nästan) och jag skrek ett antal gånger så hon som satt brevid skrattade i princip hela filmen åt mig.. Inte snällt ;)
Vi sov tillsammans iallafal, tack gode gud för de. Vi satte även på sunes jul och somnade till den.

Imorse så gjorde vi en mysig frukost som alltid, satt ute i solen och njöt. Efter så kollade vi lite tv tills hon åkte hem.

Lite innan två kom oscar och hämtade mig. Han grävde lite - jag solade. Vi köpte tacos. Han handlade - jag satt ute i solen och åt korv. Hehe.

Ikväll blir de kolla på en film vi hyrt och äta godis. Bra avslut på veckan!

Puss&Kram

Snart kommer oscar och hämtar mig. Tillbri...

2011-05-22 @ 13:32:08 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()

img_0641 (MMS)

Snart kommer oscar och hämtar mig. Tillbringar resten av dagen där


Myskväll! Snart iväg till heron

2011-05-21 @ 20:16:36 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_8210 (MMS)

Myskväll! Snart iväg till heron


Osminkade sanningen

2011-05-21 @ 18:05:25 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()



Insidious

2011-05-21 @ 17:43:37 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()


Denna film ska jag pch Elin iväg och kolla på 21.30 på heron ikväll. Har blirit lite så att vi nästan alltid kollar skräck när vi har filmkväll - även fast ingen av oss är macho. Haha. Jag är nog dock lite mer harig än henne..

För några månader sen så fick Oscar och Robin mig att kolla på Saw på bio. De var de värsta jag gjort. plus att den var i 3D. Jag höll för öronen och blundade mest. Och efter filmen säger oscar till mig: Alltså förlåt, trodde inte du skulle vara så rädd.. Haha gullunge som fick skuldkänslor.

När jag tänker efter.. Varför ger jag mig in i detta igen? Haha. Men det ska väl bli en mysig bio upplevelse med min fina vän.

Lunch med mami

2011-05-21 @ 13:59:48 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_3911 (MMS)

Lunch med mami


Danio

2011-05-21 @ 10:27:50 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()


Igår blev de en myskväll med familjen med god mat och snacks. När vi väl skulle sätta på filmen, Tron legacy (stavning?) så var det någon som började smyga sig ner för trappan. Och vem kommer ner om inte världens bästa pojkvän Oscar. Blev super överaskad, han vet hur man gör sin flickvän glad.

Idag har jag inget planerat föräns ikväll. Grillkväll står på schemat.

Men innan dess ska jag käka frukost och så ska jag nog dra mig till gymet en stund. Känns segt att bara sitta hemma. Kanske så hjälper jag farbror att flytta också. Får se :-)


Mirvas sista dag i sverige <3

2011-05-20 @ 21:16:23 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()


Fredagsmys

2011-05-20 @ 20:13:04 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Blev badming och solning hos Oscar. Så lite färg har jag allt fått :-) Otroligt skönt att bada, lite kallt än men nästa vecka kommer de vara perfekt!
Vid fem så åkte jag till gymet och körde i en timme. Blev fokus på armar idag men ganska lugnt.

Nu är jag iallafall hemma och pizzabakning står på schemat. Ska bli super gott och ikväll tror jag de bara blir mys och en hyrd film. Ska bli super skönt!


Badning står på schemat

2011-05-20 @ 13:31:32 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()

Känns som att veckan bara rullat på. Sjukt mycket på jobbet och väldigt mycket träning har denna vecka bjudit på. Har även träffat oscar och haft det super mys.
Orkar inte bjuda på en hållkäften-update om de dagarna jag undanhållit bloggen med beskrivningen dör uppe beskriver de mesta.

Förra helgen bjöd på festligheter men de kommer inte denna göra. Flera helger i rad har bjudit på utgångar och liknande så känner att jag måste ta det lite lugnt också, annars kommer de roliga i de försvinna. Blir helt enkelt en myshelg med kanske ett undantag med grillkväll hos "familjen" Pettersson/Karleskans. Saknar dom.

En annan tjej som jag saknar är Mirva. De är helt tomt här utan henne. Vi har hörts av ganska mycket via sms och fb men känns ändå konstigt att inte bara kunna ringas och ses närsom. <3

Annars så skiner solen idag. Oscar sov här och vi lyxade till de med en brak-fruppe med scones och liknande. Sen åkte han hem. Jag fixade lite här hemma. Blev iprincip klar nu så ska iväg till han och sola och.... BADA!!! deras pool är varm nu. Som jag längtat..


Dagen börjades med mys frukost med oscar

2011-05-20 @ 13:07:24 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_0010 (MMS)

Dagen börjades med mys frukost med oscar


Slutkörd efter 45min ben (+uppv.) på gymet...

2011-05-18 @ 17:19:06 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_3219 (MMS)

Slutkörd efter 45min ben (+uppv.) på gymet. Blev inte längre för orkade inte stå på kö till alla maskiner. Galet mycket folk där denna tid. Nu hem och duscha


Varit friskvårds dag i nykvarns kommun ida...

2011-05-18 @ 12:45:00 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()

img_2239 (MMS)

Varit friskvårds dag i nykvarns kommun idag. 45 min promenad + tipspromenad och så fick vi sallad :-) idag blir de gymträning efter jobbet och ikväll mys hos Oscars pappa!


Eko Eko

2011-05-15 @ 22:32:17 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Haft en bra helg och nu äre hockey VM sluttampen på tv. Svergie ligger under..

Imorgon (om de hinns) ska jag uppdatera om veckan som varit och bjuda på lite bilder. Ska sluta eka här. Kyss och godnatt

Farfar 70!

2011-05-15 @ 22:28:33 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()












Laddar inför hockey vm med Wii och snart t...

2011-05-15 @ 18:14:14 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_1925 (MMS)

Laddar inför hockey vm med Wii och snart tacos :-)


Tusen tankar snurrar i mitt huvud men jag ...

2011-05-12 @ 20:04:07 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tusen tankar snurrar i mitt huvud men jag har inget att skriva här. Det är konstigt


Working om My tan

2011-05-10 @ 22:18:36 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_1659 (MMS)

Working om My tan


Galet dåligt uppdaterande. Men har inte or...

2011-05-10 @ 21:35:43 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Galet dåligt uppdaterande. Men har inte ork med att sätta på datorn när jag väl är hemma vilket inte är varje dag. Ska bättra mig. Men frågan är; kommer jag de?


Nu är min Mirva på väg till new york! Sakn...

2011-05-09 @ 11:58:12 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_0222 (MMS)

Nu är min Mirva på väg till new york! Saknar henne redan. Kommer kännas tomt här utan Henne! Sitter iallafall på jobbet och har rast. Skulle helst av allt vilja vara hemma i kläderna på bilden och mysa med världens bästa pojkvän som kom hem från Rhodos igår!


Nu ska jag ta bussen till Södertälje, seda...

2011-05-05 @ 15:43:44 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_2197 (MMS)

Nu ska jag ta bussen till Södertälje, sedan promenera till gymet i mina nya reebok Easy tone!


Sista dagen på min arbeta vecka. Vart en j...

2011-05-05 @ 12:14:36 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_7622 (MMS)

Sista dagen på min arbeta vecka. Vart en jobbig vecka. Mycket på jobbet. Att Mirva åker och att Oscar inte är hemma har även en mycket stor anledning..


Världens finaste vän <3

2011-05-03 @ 22:45:22 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Världens finaste vän <3


Vädret hjälper en inte på bättre humör ida...

2011-05-03 @ 13:07:54 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_8421 (MMS)

Vädret hjälper en inte på bättre humör idag. Vilken skit dag. Hoppas på att få träffa mirvis sen!


Jag är så nöjd! Sen sex har jag hållit på ...

2011-05-02 @ 23:45:06 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()

img_2311 (MMS)

Jag är så nöjd! Sen sex har jag hållit på med en överraskning som Mirva ska få då hon åker nästa vecka[ :-( !!!]. Jag blev nyss klar och den blev så himla bra! Imorgon ska jag ge henne, enligt mig, den bästa presenten man kan ge till någon annan. Jag längtar!


Saknar min älskling som just nu är i Rhodos..

2011-05-02 @ 23:37:28 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_5723 (MMS)

Saknar min älskling som just nu är i Rhodos..


Extas

2011-05-01 @ 22:36:42 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Mitt liv är verkligen på topp just nu. Jag har världens underbaraste vänner, pojkvän och familj. Jag bara njuter av livet för tillfället.
Jag ska njuta till fullo hela veckan ut för sen åker en galet stor del av mig iväg. Hur ska detta gå?

Idag så sov jag till halv fem(!!). Behövde verkligen de då jag endast sovit 3 timmar natten innan. När jag vaknat tog jag iallafall en promenad till Sandtorp där jag hämtade bilen och åkte hem.

Väl hemma stod grillning, tårta och filmmys med familjen på schemat. Perfekt slut på en perfekt helg.

Valborg

2011-05-01 @ 20:54:05 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()


















Fredags gos

2011-05-01 @ 20:04:00 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()














Live your dream

2011-05-01 @ 18:30:42 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Denna helg har varit den bästa på länge. Kan inte beskrivas.. Bilder kommer!

RSS 2.0