Insidious

2011-05-21 @ 17:43:37 My life in words Permalink


Denna film ska jag pch Elin iväg och kolla på 21.30 på heron ikväll. Har blirit lite så att vi nästan alltid kollar skräck när vi har filmkväll - även fast ingen av oss är macho. Haha. Jag är nog dock lite mer harig än henne..

För några månader sen så fick Oscar och Robin mig att kolla på Saw på bio. De var de värsta jag gjort. plus att den var i 3D. Jag höll för öronen och blundade mest. Och efter filmen säger oscar till mig: Alltså förlåt, trodde inte du skulle vara så rädd.. Haha gullunge som fick skuldkänslor.

När jag tänker efter.. Varför ger jag mig in i detta igen? Haha. Men det ska väl bli en mysig bio upplevelse med min fina vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0