Förlåt för detta eko. Blir ändring ikväll....

2011-06-30 @ 18:19:30 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_9182 (MMS)

Förlåt för detta eko. Blir ändring ikväll. Är iallafall med Oscar nu, vi har precis ätit mat från Rhodos. Galet gott!


Forever

2011-06-26 @ 22:02:43 Permalink Kärlek Kommentarer (0) Trackbacks ()

Genom allt. Du är min andra halva och ser fram emot att dela resten av mitt liv med dig
23 mars 2008 ♥

Home

2011-06-26 @ 18:11:03 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()
Kan inte säga annat än att Italien var helt underbart! 10 härliga dagar med världens bästa familj. (Familjen, farmor och farfar, Farbror och hans sambo)

Vi har solat och badat i mängder, ätit gott, drukit gott, vart på vinprovning, marknad, gått i gamla stan, ätit på massa resturanger, grillat, firat, drukit champange, massa vin, baileys m. mjölk, vart på massa olika strender, badat i poolen, hyrt trampbåt, snorklat, shoppat och bara umgåtts och njutit av varandras sällskap.

Jag har verkligen njutit varje dag. Saknade dock Oscar en hel del men de är mysigt att sakna också. Underbart att vara med han igen nu.

Svårt att beskriva resan bättre än såhär, så de får duga. Har massa, och då menar jag massa bilder som jag kommer bjuda på också.

Annars så har jag jobbat på serviceboendet idag. Var väldigt lugnt. Igår hade jag och oscar myskväll här också och medens jag jobbade idag så var han kvar hos mig och väntade. Så myset har bara fortsatt.
Just nu sitter vi med varsin data i min säng, hehe. Vi blir kvar på middag här innan vi drar till honom och sover där. Blir att ladda upp för en vecka på förskolan :-)


Kom hem från Italien middsommarnatten. Haf...

2011-06-26 @ 10:35:46 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_5487 (MMS)

Kom hem från Italien middsommarnatten. Haft en helt underbar resa!! Ska berätta mer om den när jag är hemma. Är på jobbet just nu. Slutar fyra :-)


Nu drar vi till Italien. Woop woop

2011-06-14 @ 06:18:18 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_6770 (MMS)

Nu drar vi till Italien. Woop woop


Greken

2011-06-13 @ 17:26:42 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Nu är min halvårs tjänst på förskolan över. Känns väldigt tråkigt och detta halvår har gått galet jäkla fort. Kommer sakna barnen så in i norden.
Men V.26 så ska jag vikariera där men då går jag bara på timmar.

Men jag har dock inget dåligt att se fram emot. Imorgon åker jag med familjen, farmor och farfar och farbror + hans sambo till Italien. Känns förjävla bra.
Ska bli skönt att komma bort från allt även fast jag kommer sakna dem här hemma - framförallt Oscar.
Men det är bra att sakna också.

Efter de så jobber jag somsagt på förskolan en vecka sen är det Serviceboendet som gäller. Och där trivs jag som fisken i vattnet. Grymt sommarjobb.

Sen blir de jobb hela sommaren förutom en veckas ledigt då jag och ett gäng underbara tjejer åker till Tylösand i en vecka. Kommer bli galet bra!

Nu hoppade jag nyss ur duschen, ska klä på mig och sedan kolla igenom packningen en gång till så allt finns med. Vid sju ska jag och älsklingen till Greken och äta middag <3

Min sista jobbdag innan Italien idag. Efte...

2011-06-13 @ 15:04:08 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_8033 (MMS)

Min sista jobbdag innan Italien idag. Efter jobbet ska jag fixa lite sen ville min älskling bjuda på middag. Gosigt


Two days left

2011-06-12 @ 18:08:21 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Idag har jag städat mitt rum och i princip packat klart. Tvn har vart min ända vän och frisk luft är något jag fått för lite av.

Snart är det dax för middag och Oscar dyker nog upp vilken sekund som helst.


Din sko

2011-06-12 @ 16:08:14 Permalink Inköpt Kommentarer (0) Trackbacks ()
   

  

Friendship is like a garden of life

2011-06-12 @ 15:46:44 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Fredagen blev en rejäl slappdag. På kvällen gick jag till Fia och vi hade myskväll med godis och hyrd film. Massor med prat också, älskar stunderna med henne. De är något alldeless extra ♥


Fias urgulliga valp

Jag var hemma vid halv ett och somnade ganska bums. Blev dock väckt av Oscar vid fyra då jag åkte och hämtade han i södertälje.

Lördagen sov vi bort. IGEN. Vi åt frukost och lite sådant och sedan tog vi bilen till Södertälje - jag var tvungen att komplitera lite inför resan.
Nör vi var klara så åkte vi till han och badade, fick även sällskap av hans killkompisar efter en stund. Vid halv sex åkte jag hem och vi hade gäster så de blev supergod middag.




På kvällen åkte jag till Emma och vi satt på deras innergård och levde livet med cider och rosé. Elin kom också och höll oss lite sällis. Tanken var att gå ut men blev galet otaggad så jag drog hem.




Bildbomb: 9 juni

2011-06-12 @ 15:26:57 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()


 


  







Pontus student

2011-06-10 @ 20:24:24 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()






Har inte gjort någon nytta alls idag. Lega...

2011-06-10 @ 15:58:38 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_1839 (MMS)

Har inte gjort någon nytta alls idag. Legat och degat bara. Ångrar lite att jag inte låg i solen. Men ad gör de om hundra år. Gårdagen var grym iallafall. Lite mycket kanske, hehe. Just nu är jag på g hem. Ska hämta mina grejer på jovis bara :-)


Vi flippar!! L

2011-06-10 @ 00:57:02 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_9082 (MMS)

Vi flippar!! L


Snart dags att bege sig till igelsta och k...

2011-06-09 @ 11:39:34 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_9144 (MMS)

Snart dags att bege sig till igelsta och kolla när dom springer ut :-)


Firat ponta sen fem, kom hem efter tio någ...

2011-06-08 @ 23:28:10 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_0553 (MMS)

Firat ponta sen fem, kom hem efter tio någon gång. Super mysigt och trevligt var det, god mat trevliga människor, live musik etc. Han var super nöjd med allt och då är jag/vi de också. Annars ikväll så har jag pratat med Mirva, thank god for viber! Haha.men ack va jag kände att jag saknar henne. Galet.. Men nu måste jag sova få de är mycket att stå i imorgon :-)


Världens bästa Pontus tog studenten idag. ...

2011-06-08 @ 21:58:20 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_3342 (MMS)

Världens bästa Pontus tog studenten idag. Grattis igen!


Save tonight

2011-06-07 @ 20:34:26 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Dagen i ära så har jobb varit de jag ägnat min tid åt. Slutade vid fem och då åkte jag till stan och mötta mami, köpte även klart studentpresenterna för imorgon och torsdag. Jag blev nöjd.

Annars idag så har jag inte fått mycket gjort. Tänkte försöka få med mig Fia på en långpromenad, annars går jag själv eller till och med springer.

Imorgon väntas jobb igen. Jag har köpt glass jag ska bjuda barnen på. Min näst sista dag (jobbar även måndag) innan min tjänst går ut. Jobbar dock V.26 men då går jag på timmar.
Tänk va fort ett halvår har gått...

Yesterday's news

2011-06-07 @ 20:22:18 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()







Såhär tillbringade jag min måndag förmiddag. Fanns inte mycket att klaga på om jag säger så..

Vid 15 var de dags för jobb. Var en riktigt lugn dag men tiden lyckades rulla på ändå. Skönt att vara tillbaka där. Känner att soimmaren kommer bli riktigt bra, som förra. Dock kommer jag sakna mina små änglar på förskolan.


Efter jobbet svängde jag förbi jovisgatan och drack té, åt glass och pratade med tjejerna. Vid halv tolv befann jag mig i oscars säng. Kort och gott; bra dag.

Lördagsmyset

2011-06-07 @ 19:26:11 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()






Love

2011-06-05 @ 20:48:14 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_9097 (MMS)

Love


ITALIEN OM 9 DAGAR

2011-06-05 @ 16:08:51 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Grönalund

2011-06-05 @ 16:05:00 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()










Fredagen bestod av jobb. Borjade nio och de var meningen att jag egentligen skulle sluta halv sex då egentligen sista barnet skulle hem. Men de blev ändrat så jag slutade halv två iatället. Sköönt!

Åkte hem till O och tig de lugnt innan jag skjutsade han och hans vänner till Hölö för lagfest. Sedan hämtade jag upp Sarah Cissi och Emmelie och vi åkte till östertälje och mötte upp tess och vi for mot stockhom.

De blev ett litete stopp vid donken för middag och sedan vidare till Grönan. Vi kom in precis vid åtta, och de var smockfullt. Vilket vi inte riktigt tänkte på? Malin kom också direkt dit.
Vi såg inte så mycket med de var bra drag och vi hade de roligt iallafall.

När vi å¨kte hem bestämde vi oss för att de skulle bli utgång. Så vi drog först till Olerys där några tog drinkar och så lyssnade vi på trubadur innan vi givk vidare till 550.
Jag var nykter hela kvällen man hade förvånadsfullt roligt ändå. Vi dansade i princip hela kvällen. Så de vart en grym utgång utan alkohol :-)

Igår så var de suoerfint väder. Så jag och oscar låg vid deras pool hela dagen. Vi åkte dock hit på kvällen och hyrde film och gosade med  bellus. Ja agerade även chafför.

Idag har vi inte lämnat soffan på hela dagen och kommer nog inte göra de heller. Eller förutom när vi vill ha mat sen. Hehe. Vi blir iallafall nog själva här hemma resten av dagen :-)

Last wednesday

2011-06-05 @ 15:46:57 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()

Har skickat iväg typ 4 mobilbloggar, men ingen har kommit fram? Datan har inte varit tillgänglig iallafall då jag har haft saker för mig i princip hela tiden. Men de kommer komma en bildbomb här idag.

I onsdags var de ju vackstanäs som tog studenten. Härliga flashbacks man fick när man var där och såg utspringet. Alla var superfina och jag träffade öven Ingrid och några andra gamla lärare :-)

Mottagningen var liten och mysig, Malin öppnade paket, vi åt tacos och pratade. Vid halv 9 for jag och Elin vidare - nämligen till Malin och Emma på Jovisgatan.
Där droppade de in ett halt gäng, gamla och nya ansikten. Var super roligt att träffa Madde och Micke igen eftersom de inte bor här i närheten.
Men de var smockfulle så jag och några tjejer var mest i köket och pratade och spelade kort och hade de bra.

Utgången var bra, mycket gamla ansikten jag inte sett på länge. Lite mycket dricka ch drama för min del men trots de så var kvällen bra.

Torsdagen blev slapp och återhämtning.














Kör på min leopard jumpsuit ikväll. Blir P...

2011-06-03 @ 15:32:32 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_7031 (MMS)

Kör på min leopard jumpsuit ikväll. Blir Petter och september på grönalund med ett gäng finfina tjejer :-)


Är och firar Fia på hennes 20års dag <33

2011-06-03 @ 09:59:18 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_6765 (MMS)

Är och firar Fia på hennes 20års dag <33


Är och firar Fia på hennes 20års dag <33

2011-06-02 @ 17:34:56 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_6765 (MMS)

Är och firar Fia på hennes 20års dag <33


Är och firar Fia på hennes 20års dag <33

2011-06-02 @ 17:24:54 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_6765 (MMS)

Är och firar Fia på hennes 20års dag <33


Är på Malins mottagning.

2011-06-01 @ 18:20:20 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

img_0374 (MMS)

Är på Malins mottagning.


RSS 2.0