Home

2011-06-26 @ 18:11:03 My life in words Permalink
Kan inte säga annat än att Italien var helt underbart! 10 härliga dagar med världens bästa familj. (Familjen, farmor och farfar, Farbror och hans sambo)

Vi har solat och badat i mängder, ätit gott, drukit gott, vart på vinprovning, marknad, gått i gamla stan, ätit på massa resturanger, grillat, firat, drukit champange, massa vin, baileys m. mjölk, vart på massa olika strender, badat i poolen, hyrt trampbåt, snorklat, shoppat och bara umgåtts och njutit av varandras sällskap.

Jag har verkligen njutit varje dag. Saknade dock Oscar en hel del men de är mysigt att sakna också. Underbart att vara med han igen nu.

Svårt att beskriva resan bättre än såhär, så de får duga. Har massa, och då menar jag massa bilder som jag kommer bjuda på också.

Annars så har jag jobbat på serviceboendet idag. Var väldigt lugnt. Igår hade jag och oscar myskväll här också och medens jag jobbade idag så var han kvar hos mig och väntade. Så myset har bara fortsatt.
Just nu sitter vi med varsin data i min säng, hehe. Vi blir kvar på middag här innan vi drar till honom och sover där. Blir att ladda upp för en vecka på förskolan :-)


Kommentarer
Postat av: J

Jempa saknar Matilda me <3

2011-06-26 @ 21:35:46
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0