Somsagt

2010-06-30 @ 16:08:30 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

..yes dålig uppdatering här, fast det sa jag ju.

Har iallafall haft underbara dagar med min älskling och är hos han fortfarande. Vi fixar oss inför hans låtsatsfarmors 60års fest, ska bli mysigt och trevligt.

Helgen blir lugn och skön, körlektion, jobb, middag hos farmor och världens bästa O!

Äsch, uppdaterar imorgon, då får ni se lite bilder från våra poolhäng och annat.


live your dream

2010-06-27 @ 15:26:13 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()
Min helg har spenderats med underbara människor och min bästa vän.Ikväll kommer världens bästa pojkvän hem från rhodos där han vart i två veckor. Som jag längtar efter honom. Vid sju är han hemma och  då är redan ag hos honom och väntar.

Annars har det vart och kommer fortsätta va lite glest med inlägg här. Men jag lever hellre livet än att sitta framför datorn!


Bilder från midsommar

2010-06-27 @ 00:12:38 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()


min bästa elin

2010-06-25 @ 16:01:38 Permalink Kärlek Kommentarer (0) Trackbacks ()

 

 


Midsommar

2010-06-24 @ 22:40:47 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()

Dagen har vart slapp. Vid 12 slaget så grattade ajag min Jenny eftersom hon fyllde år och jag sov hos henne, jag hade köpt ben&jerry's bara för jag vet att hon älskar de :)

Jag cyklade från henne vid kvart i 10 så var hemma runt kvart över. Då blev det solning och jag har faktiskt fått färg idag. YES!
På kvällskvisten så skulle jag träna men jag hade huvudvärk och seriöst ingen ork så hoppade det. Fikade ute med Mor och syster och plugagde teori också. Gör det fortfarande faktiskt, på datorn.

Imorgon är det då Midsommarafton, förra året gjorde jag inget speciellt bara för jag åkte till Mallorca på natten. Fast det gjorde inte så mycket. Det var 2 utav mitt livs bästa veckor där så jag har inget att klaga på.

Imorgon så kommer Elin till mig vid 12 iallafall, och då blir det lunch hos farmor och farfar med mamma och pappa (systrarna är borta på annat håll).
Sen ska vi nog till Ängen och kolla midsommarstången och bara ha det mysigt tills eftermiddagen/kvällen kommer då vi ska till Josefine för lite festligheter.
Känns som att det kommer bli en superbra kväll för nästan alla mina närmsta ska vara där. Jag är taggad :)


Ice cream

2010-06-24 @ 13:54:11 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Just nu pausar jg från solen och är inne och äter glass.

Måste även städa rummet och hitta mina förbannade nycklar som jag letat efter i en vecka. Hittelön till den som hittar dom!


Gårdagen med Jenny

2010-06-24 @ 11:36:16 Permalink Pictures of joy Kommentarer (1) Trackbacks ()

Och idag fyller hon år. Grattis hjärtat!


Inte ett moln, så långt ögat kan nå

2010-06-23 @ 10:37:12 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Godmorgon på er!
Min dag började FÖR tidigt. Jag hade ställt klockan på 9 för jag skulle ta 10 bussen. Gjorde mig i ordning och åt fukost och allt. Men när jag var klar så kollade jag i kalendern att jag skulle vara på körskolan 11.45. KUL. 11 bussen ska jag alltså ta.

Men så kan det bli. Blev en lugn morgon iallafall.

Idag så ska jag iallafall ha en dubbellektion på körskolan, sen ska jag direkt till Jenny. Vi ska cykla till stranden, super fint väder idag. Kommer bli en mysdag där och jag ska även sova hos henne :)

Jag och min älskling har även vart tillsammans i 27 månader idag ♥ Längtar tills han kommer hem på Söndag.

Klädsel; Onsdag

2010-06-23 @ 10:31:52 Permalink Outfits / Kläder Kommentarer (0) Trackbacks ()



Sunshine

2010-06-22 @ 15:22:03 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Sjukt fin väder där ute. Jag har legat och solat i en timme, men det är helt vindstilla på vår tomt så det går knappt att ligga där när man inte kan svalka av sig någonstans(bada).
Får se om jag ger det en ny chans. Men min huvuduppgift just nu är att plugga teori, och det är helt omöjligt där ute i värmen.

Annars idag så har jag vart på körlektion, och hos tandläkaren.
Körlektionen gick bra och tandläkaren var mycket nöjd med mina gaddar, så jag är glad. Men ska tillbaka om någon vecka för att prata om en skena, jag har börjar gnissla tänder.

Har även shoppat idag, fy skam på mig. Att spara pengar verkar inte vara min grej. Men har kvar från studenten och så kommer lönen på tors :)

Dags att plugga teori. Träning idag också vid 18!

My new things

2010-06-22 @ 15:15:00 Permalink Inköpt Kommentarer (2) Trackbacks ()





klädsel; måndag

2010-06-21 @ 12:46:24 Permalink Outfits / Kläder Kommentarer (1) Trackbacks ()




Nu ska jag plugga teori innan jag tar bussen och jobbar passet 14.30-21.00

 


Tränis

2010-06-21 @ 12:20:01 Permalink Träning Kommentarer (1) Trackbacks ()

Gårdagens träning: 30 min på träningscykeln, 100 situps, 80 armhävningar, 100 rygglyft

Dagens: Same as yesterday


Belinda och Dino

2010-06-21 @ 07:38:22 Permalink Pictures of joy Kommentarer (1) Trackbacks ()


De två sötaste jag vet!

Igår hade jag en supermysig dag med min Beinda. Vi pratade massor, gosade med Dino, åt cupcakes, tittad på systrar i jeans och bara hade det sjuk mysigt ♥


Klädval; söndag

2010-06-20 @ 17:30:12 Permalink Outfits / Kläder Kommentarer (0) Trackbacks ()


Mysläder! Snart ska jag äta och sen ska jag mysa med min kära vän Belinda ♥

säck potatis

2010-06-20 @ 15:19:04 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()
Jag har vart som en säck potatis idag. Ärligt talat.
Jag har tittat på tv och legat i sängen. Min frukost bestod a negerbollar och coca cola. Hmm!

Men nu ska det bli ändring. Jag ska snart ut och springa och sen plugga teori. Ska även ut och övningsköra när mamma kommer hem.

Vecckan som kommer blir det mycket teoripluggande, övningskörning och imorgon ska jag även till tandläkaren och jobba 14-21.


Om en vecka kommer du hem. Guds bästa skapelse


Film kväll

2010-06-19 @ 21:04:10 Permalink Other stuff Kommentarer (0) Trackbacks ()


Again

2010-06-19 @ 20:33:27 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag har precis bakat cupcakes, idag igen! Nyttigt värre.

Nej men mamma och papa ville också smaka, so why not. Ikväll så blir det en lugn kväll med snacks och så.


pics from yesterday

2010-06-19 @ 18:48:07 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()













 


Klädval; fredag

2010-06-18 @ 15:34:15 Permalink Outfits / Kläder Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tee - H&M

Jeansleggins - Vero moda


bak - tilda

2010-06-18 @ 15:14:37 Permalink Pictures of joy Kommentarer (1) Trackbacks ()






c u p c a k e s

2010-06-18 @ 12:29:19 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()
Nu är det i princip bara dammsugningen kvar utav städningen. Känns skönt!

Men innan jag dammsuger så ska jag cykla till affären innan det börjar regna igen.Jag ska baka söta cupcakes tills ikväll :D hoppas de blir lika söta som på kortet bara. Annars är det inte roligt!


Vad har ni för er idag?


mysdress

2010-06-18 @ 10:43:49 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Min dag började för länge sen. Vid 7 hade jag en dubbel körlektion så jag var hemma runt halv 10.

Idag så ska jag inte gåra ngot speciellt föräns på kvällen, eller jag måste städa min svinstia till rum och så ska jag städa lite i det övriga huset.

Ikväll kommer nåågra tjejer över hit. Vi ska dricka gott, äta gott och bara ha allmänt trevligt :)


i r r i

2010-06-17 @ 23:24:37 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Kollar på på smällen just nu och ska snart upp och lägga mig i sängen.
Har vart irreterande hela kvällen fast är på mycket bättre humör nu eftersom Oscar nyss ringde ♥
På söndag är det en vecka kvar tills han kommer hem, sjukt långt och jag längtar!

Imorgon börjar dagen tidigt för jag har dubbelkörlektion vid 7 på morgonen. Sen ska jag göra lite ärenden innan jag kommer hem och städar. Mina fina tjejer kommer på besök imorgon och det ska bli så trevligt!


Dagens klädsel;

2010-06-17 @ 17:04:25 Permalink Outfits / Kläder Kommentarer (1) Trackbacks ()



Nu ska jag på riskettan!


Sol och syster

2010-06-17 @ 14:49:06 Permalink Pictures of joy Kommentarer (1) Trackbacks ()

 


 


j m m

2010-06-17 @ 12:36:18 Permalink My life in words Kommentarer (3) Trackbacks ()
Jag vaknade för inte alls länge sen. Tråkigt at sova bort de mesta utav dagen men det var antagligen behövligt.

Idag så har jag inte så jätte mycket planerat förutom riskettan vid halv sex ikväll. Och innan de så ska vi förnya mitt gymkort. Det hade gått ut därav inge kickboxning igår.

Men nu så ska jag dricka upp mitt ljuvliga Te och sen lägga mig och läsa teori i solen :)


Nytt!

2010-06-16 @ 16:26:35 Permalink Inköpt Kommentarer (6) Trackbacks ()




Vero Moda 99:-



H&M 149:-



H&M 149:-


Acent 399:-


H&M
79:-
30:-


m y s d a g

2010-06-16 @ 15:56:15 Permalink My life in words Kommentarer (3) Trackbacks ()

Kom precis hem efter att ha vart i södertälje i x-antal timmar med min fina vän Jenny.

Vi gick runt och kollade, shoppade, åt varsin french hotdog och såklart chailatte. Det var en jätte mysig dag tycker jag.


Direkt när jag kom hem så gjorde jag mig en kopp te också - Svartvinbär. blev jätte varmt men gud va värt det!

Nu så ska jag plugga teori innan vi åker iväg på innebandy träning. Sjukt länge sen jag spelade så det ska bli jätte rolig.

Men först ska jag visa er vad jag fått med mig hem :)

Summer outfit

2010-06-16 @ 11:33:39 Permalink Outfits / Kläder Kommentarer (4) Trackbacks ()

Today I'm wearing this:


m o r n i n g

2010-06-16 @ 10:43:17 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()


Sitter just nu och dricker te - forrest fruit just nu. Men den är snart slut så då blir det citron ;)

Haha jag har precis ätit frukost och så sitter jag här i blött hår. Vid 12 ska jag ta bussen in till stan och möta Jenny. Vi ska gå runt och strosa och ha det mysigt :)

 


l o v e

2010-06-15 @ 23:57:53 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Nu ska jag strax sova. Är verkligen super trött.

Dagen började med frulle för att orka. Vid kvart i 10 så cyklade jag mot Jenny. När jag kom dit så var det nästan bara att vända för att åka mot gymmet och gå på spinning. Jobbigt och mina ben var möra idag med, men vi stod ut. Efter så duschade vi och sen cyklade tillbaka till henne.

Vi gick in till henne och hon bytte om, innan vi tog bussen till södertälje för att äta på vårat älskade Tratten. Kyklingsallad utan pasta + fetaost och rödlök ♥ Mmm, behöver jag säga mer?
När vi käkat gick vi på stan en snabbis innan jag for till jobbet.

Jobbdagen var riktigt krävande, I still love it men hon jag hade resurs med var somsagt väldigt krävande så är ganska slut i huvidet.
Jag jobbade från 14-22 och fick sedan skjuts utav mamma hem.
På jobbet hade de fått in nytt te också. Och när jag druckit tillräckligt med kaffe så började jag dricka te. Och nu är jag fast.. IGEN.
Jag var sjukt beroende av Te förut, och nu igen. Fast kaffe is still in my heart - jag kommer dricka mig mätt nu för tiden verkar det som.



Oscar ringde mig även från Rhodos nu ikväll. Önskar jag kunde pussa och krama honom just nu.


I w a n t

2010-06-15 @ 23:45:49 Permalink Outfits / Kläder Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommer dock Inte ha långarmad svart tröja under. Men sjukt snygg och mysig kofta


Bajs-snygg. Bara ska ha!


Imorgon ska jag shoppa med Lampinen. Ska bli trevligt och jag är sjukt shoppingsugen!!


m y s i g t

2010-06-15 @ 23:30:34 Permalink Other stuff Kommentarer (0) Trackbacks ()



Jag gick in på google och sökte på te. Och så kom denna bild upp.
Någon som blir sugen på te? Inte jag iallafall.


Ängel från ovan

2010-06-14 @ 21:37:38 Permalink Other stuff Kommentarer (6) Trackbacks ()

Det är dags för mig att krypa till korgs ifall jag ska orka med allt jag tänkt imorgon!


Men en fråga innan: Vad vill ni läsa i min blogg? Vad tycker ni? Vad gillar ni att läsa om? Vad vill ni veta?
Skriv gärna så blir det roligare att skriva och läsa. Puss

MÖRA BEN

2010-06-14 @ 21:28:07 Permalink Träning Kommentarer (0) Trackbacks ()
Att säga att mina ben är helt slut skulle inte räcka som förklaring.
Jag cyklade 8km till träningen, fysade 1,5 h med laget - mycket ben och styrka, sen så cyklade jag 8km hem igen.
Jag är skapligt trött.

Fast det spelar ingen roll, nu är jag igång igen och jag älskar det. Det finns inget bättre än att träna.
Imorgon så ska jag cykla till Jenny som bor ungefär där jag tränade, och vi ska cykla till gymmet.
Vi ska på spinning och sen cykla till henne igen.
Jag kommer alltså att cykla ungefär lika långt som idag + spinning. Stackars mina ben!




Pratade nyss med Oscar ett tag. Och nu saknr jag honom ännu mera. Hur ska jag klara mig i 13 dagar utan kans varma famn, kyssar, fina ord. Hur ska jag klara mig tan hans kärlk helt enkelt, jag saknar honom redan nu så detär sjukt.

Vecko schema

2010-06-14 @ 16:47:46 Permalink Other stuff Kommentarer (2) Trackbacks ()

Blev lite smått kanske. Men detta är sånt som är planerat nu. Mer kommer jag förmodligen göra och mer kommer bli planerat :)


uno dos tres

2010-06-14 @ 14:16:24 Permalink My life in words Kommentarer (3) Trackbacks ()
Idag så började jag jobba vid 7 och slutade 12. Det fanns inte så himla mycket att göra idag , alla var ju iof på jobbet. Men det är lika roligt ändå, jag älskar mitt jobb!
Idag så träffade jag även den andra sommarvikarien för första gången. Hon var riktigt trevlig och vi kom väldigt bra överens. Vi klickade direkt. Hoppas vi jobbar tillsammans mycket i sommar :)

Efter jobbet så gick jag förbi körskolan och bokade tid för riskettan. Det blev på torsdag 17.30.
Köpte även sommarlovskort så nu börjar jag bli fattig, men snart får jag in mr pengar, tur det :)

Nu ska jag iallafall plugga teori. Mycket tjat om det men det måste göras för jag vill vrkligen ha det där körkortet!


 

 

 



800 kr fattigare

2010-06-14 @ 13:46:05 Permalink Inköpt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Ska inviga dessa idag :D


Värdens godaste lunch

2010-06-14 @ 13:23:09 Permalink My thoughts Kommentarer (1) Trackbacks ()

♥ Gurka

♥Körsbärs tomater

♥ Rödlök

♥ Sallad

♥ Ruccola sallad

♥ kräftstjärtar


Mmm, jag blir sugen bara jag ser detta. Så sjukt gott. Prova :D

T e o r i

2010-06-13 @ 19:12:27 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()


Detta har min eftermiddag/kväll bestått utav. Ska snart ut på en prommis med mamma sen så ska jag fortsätta.


Annars så känns det som att jag inte gjort så mycket idag, men jag har ändå hunnit med en del grejer.
Igår sså var jag med mitt hjärta som åkte i natt, saknar honom redan. Han och hans familj åkte iallafall vid 1 men jag sov kvar ändå helt ensam.

Mamma hämtade mig runt 12 och då övningskörde jag i ungefär en timme. Sen åkte vi hem och jag började plugga på datorn lite, men kände mig svintrött. Så jag gick till sängen och somnade bums.

Jag vaknade utav att Oscar ringde mig och sa att han var framme, åh snutten. Hoppas dessa två veckor går fort. Efter samtalet så pluggade jag från teoriboken och så har vi käkat tacos och jag har pluggat mer. Mycket plugg!!

Nu strax ska jag ta en paus från teorin och promenera till  Mormors grav med mamma. Sen plugga mer. Imorgon väntas jobb.

 


The one and only for me

2010-06-12 @ 14:19:30 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()

Jag älskar dig mest utav allt

Ska strax övningsköra till min prins. Men först ska jag göra ett teoriprov från boken. Har även pluggat in alla vägmärken idag så strax sitter alla!

u p d a t e

2010-06-12 @ 13:17:10 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
I onsdags så tog ju Oscar studenten (bilder finns i inlägget nedanför). Det var en grym dag helt enkelt. Vädret var inte på topp men det var helt okej ändå. Lite regnskurar då och då fast det märktes knappt av.
Var på utspringet med Belinda och Oscars vänner och familj, träffade även Elin och massa folk där.
Det var en lång väntan men tillslut kom dom, och jag var så glad för Oscars skull. Alla hängde saker runt hans hals och tog massa kort, innan det var dags för honom att åka flak.
Jag och Josefine tittade när de åkte och vi blev avundsjuka, haha. Vi hade ju gryyyymt kul när vi åkte men när man såg alla andra som åkte förstod vi att vi aldrig kommer få uppleva de sjukt roliga två timmarna igen.

När han åkt klart så pussade jag på honom lite sen åkte jag hem till Erhörna med Eric och hans pappa och syster i en snygg bil. De lämnade av mig och jag gjorde i ordning mig.
När mamma och pappa kom hem så åkte vi till Eric igen, till hans mottagning. Han var rjält tankad men han var sjukt glad, precis som det ska vara! Vi fikade men stannade inte så länge eftersom att vi skulle till Oscar.

När vi kom till Oscar bjöds det på en sjukt underbar mottagning. Massor med mat, trevligt folk - hans vänner och släkt, live band(hans pappas), frukter, dricka, och allt var bara på topp. Allt var grymt.
När klockan hade tickat på bra så åkte Oscar och hans killkompisar hummerlimo runt och drack skumpa till The Strip. Liiiite lyx ;)
Själv åkte jag skodan och träffade mina finaste tjejer.
Utgången var helt jäkla underbar, mina tjejer och alla andra gjorde kvälen till guld! Måste göras om, fast det vet jag att det görs :D

Jag och Oscar fick iallafall skjuts till nykvarn utav Sarah hem, mycket snällt <3

Torsdagen blev en riktig mys och slappardag med fet mat och allt annat var en slappardag skaa gå ut på. Vi hyrde även en film som var sjukt bra! Min astmahosta började dock bli värre så jag och Oscar sov i deras vardagsrums soffa för det var bättre luft där.

Fredagen började tidigt. Jag hade en dubbel körlektion som började kl.7 och det gick faktiskt jätte bra på den. Det känns skönt att det går framåt!
Men när jag skulle åka bussen hem så började jag hoosta sjukt mycket och på bussen fick jag andnöd så jag höll nästan på att spy. Pinsamt nog kom en gubbe fram till mig och frågade hur jag mådde. Fick fram ett hostande bra, tack, jag har astmahosta bara.
Jag förstår att han kom fram, han trodde ju nog att jag höll på att dö. Han gick iallafall av stationen efter så så pinsamt blev det inte.
När jag kom hem så mådde jag inte bättre, jag hade jätte svårt att andas så mamma beställde en tid till vårdcentralen. Fast vi kunde inte vänta så vi åkte upp direkt till akutmottagningen. Där fick jag mediciner utskrivna må jag säga, över 1000 kr kostade det. Och väl hemma efter tagit alla så kunde jag somna.

Vid kvart i sex blev jag väckt och då gjorde jag mig i ordning. Jag skulle nämligen till min kära Fia eftersom hon tog studenten. Hon var så himla vacker, precis som vanligt.
Där stannade jag i några timmar och Oscar kom även dit. Sen åkte vi hem. Vi tittade på fotboll(Läs:oscar!) innan han somnade i soffan, så jag passade på att plugga lite teori.
Men efter en kort stund så blev jag också trött så vi gick och lade oss.

Idag så vaknade vi utav klockan eftersom att Oscar skulle iväg till jobbet. Dagen kunde inte börjat bättre och det var tråkigt att Oscar åkte. Fast jag ska dit lite senare.
Jag har iallafall pluggat teori jätte mycket idag och mer ska det bli. Det är faktiskt roligt.

Om några timmar så ska jag Övningsköra till Oscar igen, när han kommit hem från jobbet. Då ska jag hjälpa han packa och så ska vi ha en sista myskväll på två veckor. Han åker nämligen till Rhodos i natt. Buhu. Kommer längta ihjäl mig ♥

Fy satan vilket långt inlägg detta blev, jag hade aldrig pallat läsa själv. Tycker egentligen långa inlägg är tråkiga fast ni är ju inte tvingade att läsa, så det är bara att bära eller brista ;)

Älskling's student

2010-06-12 @ 12:51:37 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()






























































Sleepy head

2010-06-11 @ 23:28:52 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()



Just nu så pluggar jag teori. Min söta pojkvän somnade i soffan så jag passar på.
Imorgon blir det uppdatering om mina dagar som gått :)


Min andra halva

2010-06-09 @ 09:52:49 Permalink Kärlek Kommentarer (0) Trackbacks ()


Idag tar min Älskling studenten.
Han är så duktig och jag är så glad för hans skull.
Du är och kommer alltid vara bäst i mina ögon


My angel

2010-06-08 @ 22:40:22 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()





Nu ska jag lägga mig och kolla lite på TV. Oscar ligger i badet så han ringer nog snart. Han tar studenten imorgon, nervös för hans skull. Men jag vet att han kommer få en kanon dag och jag är glad att få tillbringa den lite med honom. Han är guld.
Imorgon ska jag iallafall titta på hans utspring, jag ska åka dit med min fina vän Belinda och så ska jag träffa Elin där. Och såklart Oscars släkt och alla andra.
Sen ska jag till min bardomsvän Erics mottagning och sen till Oscar innan utgången!! Sjukt taggad.

Vi hörs imorgon, puss!


Dags för träning

2010-06-08 @ 16:57:18 Permalink Träning Kommentarer (0) Trackbacks ()


T i s d a g

2010-06-08 @ 16:23:06 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()
Idag var jag på min första dubbellektion på körskolan, det gick bra men jag tycker att det går mycket bättre att köra hemma. Men det ska nog gå bra, jag har fyra till dubbellektioner inbokade - nästa på fredag kl.7!!!!

Innan körlektionen idag så mötte jag upp Jenny på stan. Vi hade det mysigt över en äcklig grekisk sallad och goda lattar :) hehe.

När jag kom hem från allt farande så har jag pluggat teori hemma. Jag vill bara ha det där jädrans körkortet NU! Men mycket plugg väntar - tur att man har motivation till detta så det inte blir som att plugga i skolan, hehe.

Ikväll så har jag även årets första försäsongsträning, vi ska springa och fysa. Jag kommer garanterat dö. Men jag måste komma igång igen, really. Ska bli roligt att träffa alla igen också :)


Imorgon tar min käraste studenten


Today's last

2010-06-07 @ 16:00:22 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Mycket bilder och sådant blev det idag. Men det finns så otroligt många bilder från studenten så allt kom inte upp. Studenten var iallafall så himla underbar, en helt oförglömlig dag!
Ända från champangefrukosten till slutskivan var grymt underbart, förutom att säga hejdå, fyfan. Jag kommer sakna min klass <3

I dag så har jag och Julia somsagt vart i skolan och hämtat allt från skåpen. Sen åkte vi direkt hem, så det blev ingen fika. Idag har jag också bokat körlektioner, 10 st - eller 5 st dubbel. Jag börjar redan imorgon, sjukt pirrigt.

Snart så kommer iallafall mamam hem och då ska vi övningsköra till Oscars pappa. Jag och han ska nämligen vara barnvakter till hans systrar Alice och Matilda. Kommer bli super mysigt.

Imorgon ska jag även bruncha med Jenny innan körlektionen. Jag ska också fråga ifall Camilla vill ha hjälp med något inför Oscars student :)


Music makes the world go round

2010-06-07 @ 15:16:11 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()







Studenten del 3

2010-06-07 @ 15:13:38 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()






¨







 





















Tack för en oförglömlig dag och 3 underbara år♥

Studenten del 2

2010-06-07 @ 14:54:59 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()







































Studenten del 1

2010-06-07 @ 14:27:53 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()

































Så mycket saknar jag inte skolan

2010-06-07 @ 10:50:24 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Om 20 minuter så hämtar Julia upp mig så vi kan bege oss mot skolan.. Ja ni läste rätt, jag tog studenten i fredags men jag saknar skolan så mycket... Eller?
Nej faktiskt inte. Både jag och julia glömde att tömma våra skåp så vi måste hämta de sakerna. Haha vilka sopor va? ;)

Efter det ska jag försöka få med någon på en fika och sen beställa körlektioner. Idag börjar jag intensivt med körkortet. Önska mig lycka till!


Jag och min Engelska lärare


Blogg

2010-06-06 @ 19:07:54 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()
Det är nått fel med bloggen, har inte kunnat komma in. Den var borta et tagnär man sökte på den också. Känns som någon var inne på min, fast nu verkar det ju funka? Hmm..

Idasg blir inget uppdaterande iallafall. Men snart så :) allt om studenter etc ;)

om några timmar springer jag ut, champange...

2010-06-04 @ 06:48:18 Permalink My life in words Kommentarer (4) Trackbacks ()

sp_a0121 (MMS)

om några timmar springer jag ut, champangefrukost nu. SNART HAR JAG TAGIT STUDENTEN!


E v e l i n a

2010-06-03 @ 16:28:56 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()




imorgon är det min tur :)


Dagens

2010-06-03 @ 16:24:33 Permalink My thoughts Kommentarer (0) Trackbacks ()

DAGENS VILL HA: Morgondagen, STUDENTEN
DAGENS KLÄDSEL: Bild finns längre ner
DAGENS SMINK: Puder och mascara
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS LÅT:
DAGENS PLANER: Fixa det sista inför morgondagen
DAGENS SAKNAD: Oscar fast vi sågs för en timme sen då han skjutsade hem mig
DAGENS BÄSTA: OSCAR TOG KÖRKORT :D
DAGENS SJUKA: Spexet
DAGENS DROG: Kaffe
DAGENS KRAM: Ingrid
DAGENS PUSS: Älskling
DAGENS KÖP: Inget än, kanske köper glass eller något ikväll :)
DAGENS GODIS: -
DAGENS HUMÖR: Nervös och spänt inför imorgon, men även glad. Framförallt för Oscars skull.



GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA TILL KÖRKORTET!

2010-06-03 @ 15:27:20 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

sp_a0116 (MMS)

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA TILL KÖRKORTET!


today i'm wearing this

2010-06-03 @ 14:14:42 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

sp_a0112 (MMS)

today i'm wearing this


sista dagen tillsammans, älskar er!

2010-06-03 @ 11:11:42 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

sp_a0109 (MMS)

sista dagen tillsammans, älskar er!


superskön dag i solen på vacksta. Ikväll ä...

2010-06-02 @ 15:15:26 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

sp_a0107 (MMS)

superskön dag i solen på vacksta. Ikväll är det grillkväll med klassen


detta måste vara det sjukaste jag sett

2010-06-01 @ 18:25:47 Permalink Other stuff Kommentarer (0) Trackbacks ()

te quiero con todo mí corazón

2010-06-01 @ 18:17:27 Permalink Pictures of joy Kommentarer (1) Trackbacks ()


booom

2010-06-01 @ 18:15:57 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Snart ska jag ut och övningsköra till min loverboy. Vi ska till hans papi, allt för längesen vi var där så ikväll ska vi mysa.

 


nya konstnaglar har jag också :)

2010-06-01 @ 16:14:22 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

sp_a0104 (MMS)

nya konstnaglar har jag också :)


nu är den klar, den blev faktiskt finare ä...

2010-06-01 @ 16:12:50 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()

sp_a0103 (MMS)

nu är den klar, den blev faktiskt finare än jag trodde :D


Webb dagens

2010-06-01 @ 09:27:35 Permalink Outfits / Kläder Kommentarer (0) Trackbacks ()




 

HA EN BRA DAG!


fixardag

2010-06-01 @ 09:25:47 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Inatt kunde jag inte somna, låg och vred och vände på mig. Det beror delvis på nervositet och delvis sällskapssjuka. Oscar sov hemma, det blev bättre så eftersom alla hans läxor skulle in idag. Men det är mysigtattsakna också.
Han ringde mig vid halv 2 tiden och var förvånad över att jagvar vaken.
Han höll fortfarande på med sina läxor. Han ringde igen när han var klar vid halv3 igen. Mysigt att prata med honom.

Snart ska jag iväg till södertälje och tatuera mig. Ah!!!
Som tur är så har jag världens bästa hand att hålla i iallafall. Oscar möter nämligen upp mig där. Direkt när jag tatuerat mig så ska jag iväg och fixa naglarna, och efter det göra lite ärenden på stan. Full dag men det är roligt :)


RSS 2.0