Tisdag

2010-11-30 @ 17:49:50 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Usch idag är jag trött. är helt slut i huvudet och skulle kunna somna nu..bums.

Men det ska jag inte, ska snart iväg på träning. Skulle egentligen haft affrodans med innan. Men jag kom precis hem från jobbet så jag hann inte åka till Hölö.

Igår gick iallafall träningen med mitt lag helt okej. Vissa saker är jag sjukt irriterad på och skäms över. Men det ska inte tas upp här. Förövrigt så tål jag inte nonchalanta och opna personer. Men som sagt, sånt ska inte tas upp här.

Efter träningen åkte jag hem och drack varm o'boy och åt pepparkakor. Sen in i duschen och iväg till Oscar. Väl där så somnade jag nästan bums i soffan och vaknade när Oscar böddade om mig och lade sig brevid. Vi sov båda i soffan till drygt 00. Sen gick vi ner och lade oss.

Efter träningen kommer O hit. Och imorgon börjar jag jobba 11. Mmmm sovmorgon!


Lördag

2010-11-29 @ 21:33:18 Permalink Pictures of joy Kommentarer (1) Trackbacks ()













Kortfattat

2010-11-29 @ 17:36:43 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Min helg; Madeleine hälsade på - pratat massor, kramats, haft super. Middag med tjejerna hemma hos mig, Föra, Grym utgång. Match - Vinst, dålig presentation från min sida men lossnade i sista. Söndagsmys med Oscar.

Hmm så kan det låta om jag kortfattat beskriver min helg. Säkert massor jag missat, men det var det i stora drag. Idag har jag jobbat 8-16.30, samma tid imorgon.

Men nu ska jag byta om, träning står på schemat sen lägger jag upp lite bilder från helgen.



Update: detta skulle publicerats innan min träning

Now!

2010-11-27 @ 12:47:15 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()
Nu ska jag åka och hämta Madeleine!!
Jag är glad idag. Har saknat henne så mycket... Vi ska iallafall till Ica Maxi och handla, eftersom jag ska ha lite tjejer här och bjuda på mat :-)

Vi hörs senare om jag har tid. Men jag ska krama sönder Madde fört!

Nytt från apoteket

2010-11-27 @ 12:45:07 Permalink Inköpt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Dagens

2010-11-27 @ 12:40:29 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()

Jeansskjorta - H&M / Leggins - BikBok / Mössa - H&M

Tomorrow

2010-11-27 @ 00:01:35 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()
Igår åkte jag till Oscar. Vi kollad epå TV tills han for ivög till Nyköping för att lämna sin bil han fått från laget. Han ska nämligen bli utlånad till Nykvarn nu. Roooligt :-)

Medens han var borta så lekte jag med Ängla och så fikade vi. Saffrans gifflar och varm O'boy. Mumma. Nör han väl kom hem så blev det myskväll, sen somnade jag och han spelade FIFA.

Idag så började jag jobba vid 9 och slutade 13 vid förskolan, sen åkte jag till Oscar och vi hömtade ut ett paket som han beställt, en jätte snygg jacka! Sen åkte jag vidare till Södertälje där jag träffade Mirva och vi fikade och pratade.
Sen vid 15 så började jag mitt andra jobb, på serviceboendet. Det var svin roligt att träffa alla och roligt i sig, som vanligt. Jag följde med på dans :-)

Nu är jag hemma och funtar på att snart sova. Har sovit så dåligt över en vecka nu pga hostan. Och imorgon vill jag vara pigg och ha krafter eftersom..... MIN MADELEINE KOMMER HIT. Åhh, saknar henne massor. Vi har inte träffats sen studenten, drygt 6 månader sen!!! Åh imorgon äntligen!

Jag ska hämta henne vid Syd, sen ska vi handla massor med gott. För imorgon har jag bjudit hem npgra tjejer på middag. Ska bli super mysigt. Sen får kvällen ta oss vart den vill, iallafalla the strip!


Jenny, Madeleine och jag

Dagens;

2010-11-26 @ 23:29:21 Permalink Outfits / Kläder Kommentarer (0) Trackbacks ()


Tee - JC / Jeansleggins - Vero Moda / Sockor - Hedlandet


Dirty Situation

2010-11-26 @ 23:02:46 Permalink Musik Kommentarer (0) Trackbacks ()

Dagens;

2010-11-25 @ 13:44:23 Permalink Outfits / Kläder Kommentarer (2) Trackbacks ()

Tunika-BikBok / Leggins - H&M / Hårbans m. nitar - Lindex

2010-11-25

2010-11-25 @ 12:33:51 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Idag har jag absolut inget planerat. Är sjukt trött dock. Min hosta verkar inte ge sig. Haft den öven en vecka nu...

Men annars idag så vet jag inte riktigt vad jag tänkt mig. Oscar är också hemma, så jag drar nog dit lite tidigare än tänkt, jag ska ändå sova där. Förmodligen jobb imorgon.

Men nu ska jag laga mat till mig och mami.


Du fattas i min säng

2010-11-24 @ 22:55:35 Permalink My life in words Kommentarer (1) Trackbacks ()

Nu ska jag ta igen massa missade Grey's anatomy avsnitt, dricka té och äta 2 kokta ägg. Sen är det nattiluring. Sov gott!

Done, done and done

2010-11-24 @ 22:23:44 Permalink Pictures of joy Kommentarer (1) Trackbacks ()






Världens bästa reklam

2010-11-24 @ 21:35:22 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Mikrofonkåt

2010-11-24 @ 21:05:35 Permalink Musik Kommentarer (0) Trackbacks ()


När blev himlen blå

2010-11-24 @ 18:40:01 Permalink My life in words Kommentarer (15) Trackbacks ()

Hmmm.. Vad har jag gett mig in på?
Jag skulle städa mitt rum, då började jag rota ur en stor låda som legat i min garderob och vips.. Stor städning på G. Vill typ ge upp nu men då blir det inga glada miner här.
Äsch får städa på nu så jag blir klar snart, då blir det fint. Ted Gärdestad håller mig sällskap

32 månader

2010-11-24 @ 17:23:54 Permalink My life in words Kommentarer (2) Trackbacks ()

Igår hade jag och Oscar vart tillsammans i 32 månader ♥ Och idag är det 1 månad tills Julafton.

Det bästa med julafton är att det är så mysigt. Massor med släkt och sådant nära. Jag älskar även att GE presenter, det är nog de allra bästa - att göra någon glad. Att få presenter är såklart också roligt, fast inte lika, inte enligt mig.

Jag tror jag vet vad jag ska ge till alla i Julklapp, till O har jag två förslag till och med. Men jag ahr ingen aning om vad jag ska önska mig. tips någon??

Kusinas

2010-11-24 @ 16:15:46 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()


Cause everytime we touch

2010-11-24 @ 16:00:38 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Igår var jag och kollade på vär match mot Nykvarn eftersom jag fprtfarande är sjuk och inte kan vara med. Jag tyckte vi spelade bra och stod upp riktigt bra mot dem, men Nykvarn är ett bättre lag så slutresultatet blev ju rättvist.

Inatt så har jag hostat hela natten IGEN. så jobbigt att inte få någon sömn på nätterna. De ringde från vik.förmedlingen och frågade om jag kunde jobba vid turinge förskola idag också, men fick tacka nej eftersom att de skulle befinna sig ute hela dagen. Samma sak på Ur och skur där de också frågade om jag kunde vara. Ville inte riskera att bli ännu sjukare. Men vill verkligen jobba nu. Får panik!!

På tal om jobb så fick O jobb idag. På Scania, så grattis älskling. Du är så duktig ♥

Nu är det bara jag som ska ligga i med jobbsökandet, vill verkligen ha fast. Ska försöka söka lite varje dag. Jag har fått några tider nu på serviceboendet jag jobbat på och så ringer de varje dag från vikare förmedlingen. Men skulle sitta fint med fast!

Nu ska jag städa iallafall. Blev inte av sist. Ikväll blir en lugn kväll. Ska nog göra fotbad. Mys.


Från och med du

2010-11-21 @ 23:50:51 Permalink My life in words Kommentarer (2) Trackbacks ()
Eftersom jag fortfarande är sjuk och har med det sjukskrivit mig från jobbet imorgon också så ska jag göra en liten lista på saker jag ska göra;

♥ Städa rummet
♥ Fixa naglarna
♥ Duscha m. hårinpackning etc.
♥ Ringa jobbsamtal
♥ Åka till Oscar
♥ Förhoppningsvis bli frisk annars kanske en tur till farbror doktorn


Kvälls göra

2010-11-21 @ 22:04:58 Permalink My life in words Kommentarer (3) Trackbacks ()

Beck m. familjen. Och nu ska jag göra té

Dålig uppdatering

2010-11-21 @ 19:53:32 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Sjukt dålig faktiskt. Men jag har en anledning. Jag har såklart vart sjuk..IGEN. i torsdags vaknade jag upp med 40graders feber, så inget jobb för mig. Men det fick inte stoppa mig. Jag knaprade i mig tabletter för jag ville verkligen kolla på Harry Potter. Den var jätte bra, längtar tills nästa film!

Blev en lugn kväll pga febern. Blev inge jobb på fredagen heller. Oscar har tagit hand om mig varje dag som den underbaraste människan han är.
I går så mådde jag bra. Hade ingen feber längre så jag åkte och tittade på O;s match i Nyköping. De vann :)
Men när jag och Oscar kom hem till mig efter så mådde jag dåligt igen och tempen visade att jag hade 40 graders feber igen. Roooooligt!

Under helgen har jag och O även ätit tacos 2 ggr, engång här och en hos hans pappa. Vi har kollat idol hos Peter(hans far), film och hockey här hemma och så har vi bara haft det mysigt. Eller jag har vart så mysig som jag kunnat med tanke på febern, hehe.

Inatt så åkte Oscar härifrån vid 2 och hämtade hans mamma. Så vaknade själv. Han har vart och tittat på Nykvarns match hela dagen och är inte hemma än. Och jag har tyckt synd om mig själv. Har inte lika hög feber längre, men har feber iallafall och världens hosta, känns inte som min astma, men det kanske är den ändå?

Jag har iallafall pillrat med bloggen och tycker den blev....söt. Hehe. Är dock inte klar.

Buuu, nu är skrivet i mina fingrar slut. Vi hörs nog sen ♥

L O V E

2010-11-21 @ 17:11:42 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

HP

2010-11-17 @ 23:08:37 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hela min kväll har jag kollat på Harry Potter filmer med familjen, vi ska ju kolla bion imorgon så måste ju vara lite uppdaterad :)

Eve är hemma också. Nu ska jag fortsätta kolla, halvblodprinsen just nu. Oscar ringde även nyss och sa att han var på G hit. Mys

Ge mig, Ge mig

2010-11-17 @ 18:11:28 Permalink Outfits / Kläder Kommentarer (1) Trackbacks ()






M-bomb

2010-11-16 @ 13:16:30 Permalink Pictures of joy Kommentarer (2) Trackbacks ()






2010-11-16

2010-11-16 @ 12:45:34 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
God middag på er allihopa. Idag är det en riktigt fin dag. Solen skiner, och det är kallt. Egentligen vill jag ha värme, men en sånhär dag sitter inte fel det heller.

Idag vaknade jag ganska sent. Och nu håller jag på att städa. Mitt rum kan aldrig hållas rent. Sjukt irriterande, men men. Ska även dammsuga nedervåningen.

Sen ska jag ta bilen till Oscar, och ikväll innebandy.


Gossip girl

2010-11-16 @ 00:03:04 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu blir det GossipGirl, sen sova.

Masterpiece

2010-11-15 @ 23:59:51 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()








Mer fredag

2010-11-15 @ 22:42:35 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()







måndag

2010-11-15 @ 22:14:40 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Idag har jag vart hemma med Oscar hela dagen. Vi sov väldigt länge eftersom att vi somnade runt 5 inatt. Dagen har vart super mysig. Harry potter fick vara med på ett hörn också. Vi ska kolla lite filmer nu innan vi ska se nya på bio på torsdag :)

Vid 18 började min träning också. Pratade lite med tränaren om mina tankar och så. Får se vad det blir av nu bara. Träningen idag var dock bra.

Imorgon ska jag till doktorn för återbesök och kolla så jag inte har bakterier kvar i mina urinrör. Haha kul info?
Sen ska jag nig inte göra något speciellt. Vara med Oscar efter hans intervju och sen kanske träning på kvällen. Får se vad jag bestämmer mig för.


Natti

2010-11-14 @ 23:46:10 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()


Min dag har vart lugn och mysig och har vart omringad av familjen och släkten. Fast saknade Evelina.

Nu ska jag snart krypa till korgs och vänta tills Oscar dyker upp. Han har vart på borta match hela dagen. Juste kom på att jag köpt godis. Guldgruva

Farsdags middag i bilder

2010-11-14 @ 22:39:24 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()















Outfit

2010-11-14 @ 17:57:32 Permalink Outfits / Kläder Kommentarer (0) Trackbacks ()




Nu drar vi till farmor och farfar för farsdags middag♥

Papi

2010-11-14 @ 17:49:14 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()


Världens pappa på farsdag med ny tröja och choklad som han fick av oss.
Älskar dig!


Dirty bit

2010-11-14 @ 16:59:35 Permalink Musik Kommentarer (1) Trackbacks ()


Älskar låten. Right Mirva? ;) DIRTY BIT!

Time of my life

2010-11-14 @ 16:56:12 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()
















Fredagen var grym, inte riktigt rakt igenom men ändå grym!
Började kvällen på Crazytown med dessert, vin och drinkar. Sen drog vi vidare till 550.
Utgången var bland de bästa, hade grymt kul med mina favorit tjejer. Ni är guld.

Jag och mirva tyckte vi var smarta också. Vi frågade DJ:n om en låt som han tillslut spelade. Och vi dansade såklart!
Men efter ett tag så bytte dom DJ så vi tänkte: nej men vi frågar om samma låt igen!... det gick dock inte hem. Haha

10 november

2010-11-10 @ 17:28:29 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Jag är såå trött. Men trivs bra på jobbet. De två förslolorna jag varit på är väldigt olika, men har stormtrivits på båda. Fast är ganska glad att jag slapp vara ute i snöovädret igår..

Idag har jag som sagt jobbat. Jag jobbar långa dagar, men tiden rullar ändå på väldigt fort. Imorgon jobbar jag 7.30-16-30.

Snart är det även dags för träning, kom ju inte iväg i måndags så det ska bli skönt att träna lite nu. Även fast det är många tankar i mitt huvud. Ska börja gymma mycket mer när jag återigen får tillgång till bil.
Och eftersom jag inte har det så ska jag sova hos O inatt igen. Orkar inte pendla med bussen när jag börjar så pass tidigt.

Men just nu är jag hemma, men det blev dock en snabbvisit. Ska snart åka igen ju.
Förövrigt går det magsjuka på förskolan jag är på just nu, och jag har lite ont i magen.. Men tror jag inbillar mig lite. Hehe.

Vi hörs kanske efter träningen.


Imorgon ska jag troligtvis träffa två av mina favoriter också. Saknar dom.

9 november

2010-11-09 @ 17:05:47 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Igår var jag inte på topp, men inte alltid man är det. Inte jag iallafall.

Oscar hämtade mig iallafall från hans träning, och då drog vi till MC donalds eftersom att han var hungrig. Sen åkte vi till honom.

Idag har jag jobbat 7-16. Ska sova här ikväll med, underlättar när jag jobbar här och så är det mysigt - dock är han på möte just nu.

Imorgon ska jag jobba mellan 7-15 och sen träning på kvällen. Annars inget planerat. Känns som jag inte hinner med någonting nu för tiden.

Ikväll blir en lugn kväll, mysa och bara ta det luuuugnt :)

'

2010-11-08 @ 21:14:02 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
srdtfgvdhyshgefhutjgtkjkrikf
Jag är så trött på mig själv just nu. Varför har jag blivit såhär? Hatar det

Snart kommer min prins och räddar mig


Nyköpt ;

2010-11-08 @ 19:37:20 Permalink Outfits / Kläder Kommentarer (0) Trackbacks ()









mysis

2010-11-08 @ 19:13:02 Permalink Kärlek Kommentarer (0) Trackbacks ()








Här är lite slapp/mys bilder från helgen. Jag och Oscar har vart i skärholmen och södertälje och shoppat men vi har även bara vart hemma och njutit av varandras sällskap, både med min familj och hans.
Vi tippade också, ja, VI tippade och det var bära att mitt gick in. Bajs.

Halloween middag

2010-11-08 @ 19:00:29 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()









New week

2010-11-08 @ 17:39:16 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Helgen har vart supewr mysig och har spenderats mestandels med Oscar. Vi har även kollat match, shoppat, och bara haft det mysigt. Sånahär helger behövs.

Nu är en ny vecka påbörjad och jag jobbade idag. På en ny förskola. Skogsbacken, fick börja tidigare än tänkt, vara på två avdelningar och sluta senare än tänkt, men jag trivdes och hade det bra.

Nu har jag precis kommit hem, och har ätit. Ska snart iväg på träning men måste först packa väskan eftersom Oscar hämtar mig från träningen då jag ska sova där eftersom jag börjar jobba halv 8 imorgon :)

Annars så hände en riktigt hemsk sak i helgen. Kände dig inte väl alls men har träffat dig flera gånger, vi hade gemensamma vänner. Vi har pratat mycket och skrattat ihop.
Livet är verkligen inte rättvist och du verkade vara helt underbar. Vi har gemensamma vänner som mår skit just nu. Livet är verkligen inte rättvist, hoppas du har det bra..


Nu drar jag med min bästa

2010-11-06 @ 11:14:14 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Look-a-like-?

2010-11-06 @ 10:49:33 Permalink My thoughts Kommentarer (2) Trackbacks ()
Godmorgon. Sovit gott?

Igår när jag jobbade så kom en pappa som skulle hämta sina barn. Han tittade lite konstigt så jag blev lite förundrad.
Sen helt plötsligt säger han: Oj, förlåt att jag tittar, men har någon sagt till dig hur lik du är Carolina klüft?
Vilket jag har gjort, men håller inte med. Jag tycker hon är ful, men det kanske jag också är.. Hmmm..

Vad tycker du?
 

I've got soul but I'm not a soldier

2010-11-05 @ 23:58:41 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()
Denna vecka har jag jobbat, vart med Oscar, jobbat, tränat och jobbat mer. Jag är trött. Jag är inte riktigt helt van med att börja jobba 7-8. Men jag ska inte klaga.
Jag har iallafall jobbat hela veckan på hökmossens förskola, ur och skur. Det har varit jätte roligt. Barnen var hur härliga som helst och personalen var trevliga.
Det var mycket roligare denna vecka dock, eftersom man kom barnen närmare och lärde känna dom.

Nästa vecka är det nya bananer. Jag ska jobba på skogsbackans förskola i nykvarn. Närmare sagt Änglas (Oscars lillesyster) dagis. Fast dock inte på hennes avdelning, utan på småbarnsavdelningen. Ja.. Ängla har blivit stor, min lilla tjej. Minns när jag och Oscar blev tillsammans då hon fyllde 2år precis och nu fyller hon 5 snart. Hjärtat.

Ikväll har jag vart helt slut, tjejerna ville ha med mig ut men jag är helt död. Somnar närsom. Eller ska nog faktiskt gå och lägga mig frivilligt.
Har iallafall tittat på idol med far och mor. Och så var jag där nere inne på datorn när de kollade på film. Myskväll helt enkelt.

Imorgon hade Oscar förslag om att åka till skärholmen han och jag för en heldag. Det tyckte jag lät bra så dit ska vi, och sen halloweenmiddag hemma hos honom.
Jag ska även försöka hinna förbi mormors grav, allt för länge sen jag var där.. Kanske blir på söndag ♥


Lite halloween

2010-11-05 @ 23:47:47 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()









[email protected]

2010-11-05 @ 22:52:28 Permalink Pictures of joy Kommentarer (0) Trackbacks ()







Bilder från en mysdag från förra veckan med knodden.
Vi pratade, lagade mat och tittade på en film som vi brukade kolla på när vi var små - Matilda.
Mysdag.


Miss me

2010-11-05 @ 22:36:57 Permalink Musik Kommentarer (0) Trackbacks ()

Gummistövlar

2010-11-05 @ 22:27:56 Permalink Outfits / Kläder Kommentarer (0) Trackbacks ()
Jag är så sugen på nya gummistövlar. Sånna man kan ha närsom - snygga alltså. Vill ha några höga Hunter, de är snygga. Några liknande iallafall.

 

Rutiner

2010-11-03 @ 16:07:36 Permalink My life in words Kommentarer (0) Trackbacks ()

Galet dålig uppdatering här. Men jag är sjukt trött, har inte riktigt kommit in i mina nya rutiner (gå upp tidigt och jobba) men är ändå grymt glad att jag har rutiner. Internet här hemam knasar också. Funkar bara på en dator?

Veckan har iallafall bestått har jobb och vara med Oscar. Igår var vi på bio med Robin. De fick mig att se saw, och dem är inte mina favoriter just nu. Skoja, men den var grymt äcklig och läskig. Men vardagslyx att gå på bio sådär.

Helgen bestod också av match. Vår säsongs bästa och roligaste match, trots förlust. Rockets stod mot motståndet iallafall.
Jag och mirva gick också ut, vi var misslyckade vampyrer men det var roligt. Fick också träffa de jag ville och vi myste även med Janine & co och Jenny och malin.

Ikväll kommer även Oscar hit, blir mysigt. Mina kusiner är här också, eller två av dom. Vi har precis spelat spel med den yngsta då Arvid är på rullstolshockey. Jag vann. Grymt viktigt ;) hihi.


RSS 2.0