Friday

2011-02-25 @ 18:23:24 My life in words Permalink

Blev ingen innebandy träning för mig igår. Kände mig helt knäkt och min hals som varit svullen i två dagar gjorde sjukt ont. Så jag hoppade den. Jag och mamma kollade lite på utbildningar istället och beställde hem information. Det kanske blir något av mig tillslut ändå.. hehe

Vid 22 så åkte jag hem till Oscar och tillbringade natten där.
Vaknade idag utav min hals. Gjorde fruktansvärt ont. Vi gick efter mycket snoozande upp och åt frulle. Jag var ledig idag och Oscar är fortfarande sjukskriven pga sin fot.

Vid 1 så åkte jag till mammas jobb och kollade min hals. Hej halsfluss och hej pencilin för 3:e gången iår.

Mötte sedan upp Mirva och Elin och gick till tratten och sedan så kollade vi runt efter present och lite smått och gott. Jag fick med mig ett par byxor och nagelack. Och 2 par skor från skopunkten :-) Träffade även sara och lille Edvin. Så jävla underbar <3 Längtar tills nästa vecka då jag ska krama och pussa på honom.

Helgen är iallafall fullspäckad. Börjar redan ikväll. Födelsedagsmiddag för Malin som fyller 19. Grattis!


Kommentarer
Postat av: Sandra lindholm

NEEEj, så du ska inte spela imorgon? :(

2011-02-25 @ 18:53:01
URL: http://ssssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0