Längtan

2011-02-02 @ 17:30:53 My life in words Permalink
Det finns mycket jag längtar till nu.
Lindvallen 7-10 april med vänner och Italien 14-24 juni med familjen.
Längtar även till Elin's student och sommaren. Har massor med planer och förhoppningsvis börjar vi planera dom snart :-) En utomlandsresa med Oscar är också något det pratas om. Och thailand i höst!

Igår blev det även besöksrekord här på bloggen. Grymt roligt att mitt onödiga bloggade för med sig läsare ;) Haha. Får se om det fortsätter med såhär många inlägg eller hur det blir med den saken.


Mallorca med O

Kommentarer
Postat av: J

vad är det jag läser :O är du inte hemma på min 20-års dag?! eller kommer du hem då? det är ju fekke då ju! :D

2011-02-03 @ 14:58:52
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0