Monday

2011-02-21 @ 22:24:09 My life in words Permalink
Tjoho! Hoppas eran dag varit bra. Det har min, eller inget speciellt att klaga på. FÖRUTOM min jävla tå!! Fått blånagel och jag dööör vad ont. Fick det på matchen igår och idag på träningen ville jag avlida. Seriöst.

Idag så har jag iallafall jobbat, sen hem till O en snabbis innan papi hämtade mig. Var hemma och åt och bytte innehåll i väskan sen drog vi på träning.
Är hos Oscar igen. Ska förmodligen sova här hela veckan eftersom jag inte har någon tillgång till bil och det blir krågel att ta sig till jobbet från Enhörna.
Men jag klagar inte, mys med O är aldrig fel.

Imorgon väntar jobb sen ska jag till gymmet och köra kickboxning med Fia. Nu kör vi. Bech 2015!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0