Mys helg

2011-09-04 @ 16:55:44 My life in words Permalink










Resten av helgen har enbart bestått utav mys. Hela lördags dagen gick åt att kolla filmer på canal+ och pussas. Mot kvällen så var jag och Oscar barnvakt åt hans lillesyster Ängla. Hon är världens sötaste tjej. Vi köpte massa godis och snacks och jag gjorde hemmagjord pizza åt oss.

Blev en riktig höjdar kväll med filmer och soffmys. Alla somnade i soffan och vaknade när Oscars mamma och halvpappa kom hem från kräftskivan.


Idag har vi inte heller gjort så mycket. Bara gosat. Men nu är vi iallafall hos mig och har varit de i några timmar. Jag har städat lite. Men tänkte damma och sedan dammsuga också. Oscar spelar NHL så hjälp lär jag ju iallafall inte få ;) hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0