Lördag

2011-09-10 @ 15:44:20 My life in words Permalink
Fredagskvällen blev bra ändå. Jobbade till 10, men de var en riktig myskvöll på jobbet. Köpte hem mat från kolgrillen och så bjöd jag alla på kladdkaka och grädde dessutom. Inge synd om mig :-)

När jag slutat jobba så åkte jag och hämtade Oscar och vi drog till heron city. Vi såg filmen försvunnen. Den var väl helt okej, väldigt förutsägbar och ingen jag egentligen skulle se om. Hehe men de var mysigt.

Idag har jag och O bara slappat, sen skjutsade jag hem han. Nu har jag inte gjort något, ska in i duschen snart, sen kommer Elin hit. Kvällen fortsätter mot Jovisgatan där de blir vin och ost och kex. Förmodligen en utgång på det också. Kommer bli en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0