Kan inte tänka jag står bara här och ler

2011-09-05 @ 16:29:13 My life in words Permalink



Kom precis hem från södertälje. Har varit och lunchat med Fia och Emma.
Blev kyckling foccatia och caffe latte. Så jäkla yummie :-)

När vi ätit var Emma tvungen att gå så jag och Fia kollade runt lite innan vi åkte hem. Jag fick med mig lite olika té. De ända bra med att de blir kallare är alla myskvällar och all té man kan dricka. Jag är en riktig té sucker..

Väl hemma har jag lagt i en tvätt och fixat i köket. Snart kommer Fia förbi igen och vi ska dricka massa té (mycket té i detta inlagg!) innan vi åker till gymet.
Vi ska köra Crossträning (något nytt pass) och Core. All in :-)

Kommentarer
Postat av: Skoinfo

Ser riktigt mumsigt ut om du frågar mig, även om jag inte är något salladsfan.

2011-09-05 @ 19:33:49
URL: http://www.skoinfo.se/vagabond-skor/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0