Today is a new day

2011-10-03 @ 13:00:19 My life in words Permalink

Blev inget längre inlägg igår, jag fastnade framför TV:n och var totalt slut efter helgen som varit.

Fredagen började med jobb. Sen åkte jag hem och fixade mig etc. för att möta upp alla tjejer på Jovis för att sedan gå vidare. Förra helgen när jag firades av alla tjejer så var de många som hade gått ihop på en överraskning också. Så jag hade ingen aning om vad vi skulle göra. Men de visade sig vara att vi skulle till Barolo ristorante, där de bjöd mig på middag och massa goda drinkar, världens bästa tjejer!

Vid halv tolv- tolv rörde vi oss mot 550, där de i princip var dött. SÅ vid ett fick jag skjuts hem av Elin och hennes pojkvän Ruslan :)

Lördagen innebar städ och fix inför kvällen. Släkt och vänner skulle komma och fira mig. Hann öven bli äldigt stressad och irriterad. Men kom tillslut iväg till systemet där jag gjorde debut och så var jag förbi Celina som hade bakat massor gott till hennes födelsedagsfika. Hon fyllde nämligen år i söndags, grattis återigen.

Kvällen blev riktigt lyckad, fick massor med fina presenter och alla var glada och trevliga. Efter kvällens gång blev nästan alla runda om fötterna också, precis som det ska vara.
Kvällen slutade (efter några komplikationer.. ;) med att jag och Fia gick ut på 550 och dansade hela kvällen lång. Grym kväll!

Söndagen blev de uppstigning vid halv elva och vid elva kom fia med hennes föräldrar, och elin hit och åt lunch med oss och mina kusiner + moster som sov över här, sen drog jag och Elin på SPA och fick massage och bubbla.
De var min present som hon fick utav mig, när hon fyllde år. Resten av söndagen blev som ni redan vet mycket slapp.

Idag har jag sovit ut, hörde inte ens att telefonen ringde imorse, vilket var riktigt synd. Men har iallafall ätit och städat. Ska fixa lite mer här hemma och ikväll blir de två pass på gymet.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0