When you try your best but you don't succeed

2011-03-09 @ 22:55:55 My life in words Permalink
Min blogg blir allt mer och mer boooooring. Men ditt fel om du läser detta :-)

Igår var jag som sagt på passet funktionell stationsträning, lite mysko övningar vissa, fast har träningsvärk här och var idag så det måste ju gett resultat iallafall. Det var nog så också för det var första gången jag var på de, man kommer ju mer och mer in i det om man fortsätter, så är det alltid.

Idag jobbade jag till stängning, halv sex. Sen så åkte jag somsagt och pussade på min nygipsade man. Åh tycker så synd om dig :-(
Träningen idag gick bra också. Längtar till lördag då två matcher ska spelas!

Imorgon jobbar jag 9-15.30. Pappa hämtar mig hos Oscar sen så hinner umgås lite med honom. På kvällen står träning på schemat. Innebandy, men vi ska även köra 40min affrodans. Blir roligt ;-)

Nu ska jag börja fixa mig för natten. Ligger iof i sängen, men måste borsta gaddarna. Ligger även och fb chattar med Oscar. Sånt man gör när man inte orkar lyfta luren, haha. Nej godnatt nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0