Today is not a good day, maybe tomorrow is

2011-03-22 @ 17:50:57 My life in words Permalink

Hej på er!

Min vecka har börjat dåligt. Igår var det måndag, det säger det mesta. Träningen gick dock helt okej och så avslutade jag dagen på bästa sätt.

Den här dagen, den kan däremot (gtx6326e8dghwj!!). Fy vilken jäkla dag!
Började med att jag knappt sovit nått inatt. Traskade mot jobbet 20 i 6 eftersom jag började jobba 6. Kände mig som en zombie, SÅG UT SOM EN ZOMBIE!
Väl på jobbet var det sjuka personal man skulle ta tag i. Fixa vikarie, ingen ordinarie på avdelningen, jag och två vikarier. Barnen som testar gränserna på vikarierna etc etc..
Väl hemma var jag tjurig och dum. Skippade träningen på gymet som jag bokat. Är helt slut i huvidet och vill sova. Behöver jag förtsätta??

Men sova ska jag inte göra än. Jag ska strax skjutsa bella till träningen, sen ska jag möta Oscar på akuten för att vara lite sällskap, hämta bella och sen hem och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0