Söndag

2011-03-06 @ 12:03:15 My life in words Permalink
Klockan är strax innan tolv och jag steg precis upp. Jag är helt död. Orkar egentligen inte jobba, men det brukar alltid bli bra när jag väl är där.

Igår så gjorde jag somsagt ingenting. Satt vid datorn och kollade runt och så kollade jag på OC. Sjukt tråkig lördag men vad gör man. Hämtade även Bella och Maja vid 1 inatt.
Min helg är iallafall slut nu. Längtar tills nästa. Då SKA jag göra något roligt. Hela helgen, och jag SKA vara frisk. SÅ nu vet alla övre krafter det också...

Snart kommer morfar och hans syster hit på lunch. De kunde ju inte komma i fredags tack vare mig. Ska bli roligt att träffa dom, var ett tag sen jag såg morfar och sjukt länge sen jag träffade hans syster Gun.

Nu ska jag klä på mig och försöka se ut som en människa. Kan bli svårt. Mitt run ser förjävligt ut också.. Men vad gör det om hundra år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0