Myskväll

2011-03-12 @ 22:35:53 My life in words Permalink

My girly love

Gårdagen var supermysig med god mat och sällskap. Var även och kollade på Emmas och Malins nya lägenhet som var superfin. Vill också ha en :-)
Kvällen slutade hos Oscar vilket alltid är mysigt!

Idag så skjutsade jag honom till hans samling där han skulle med och kolla sin match som dom tydligen vann med 24-1. Spännande match.

Själv så var jag i Hallen vid 15 och kollade herrarnas match. Sen direkt efter så spelade vi match. Jag lirade med både d2 och d3 så blev två matcher efter varann.
Blev två vinster fast hade gärna hoppas över den sista. Sjuk hetsmatch..

Just nu så kolalr jag en film som går på 5an med familjen. Blir en myskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0