Kvalmatch

2011-03-18 @ 18:33:52 My life in words Permalink

Dagen har bestått utav fyra timmars jobb, 7-11. Sen åkte jag hem till en sovandes oscar. Han har nämligen vänt på dygnet så han kollade på NHL hela natten. Han skjutsade mig till jobbet innan han somnade. Tokstålle.
När jag kom dit så somnade jag också och vi vaknade vid halv 3. Haha.

Vi åt lite tacos rester sen skjutsade de hem mig.

Här hemme har jag städat i min garderon. rensat ut halva. Så jäkla skönt. Galet mycket kläder åkte bort, fast det syns inte ens.
Nu ska jag fixa mig lite sen möta Oscar i Wasa för att se telge's första kvalmatch sen myskväll med honom hos mig.

Kommentarer
Postat av: Jessika

kläääder till mig! haha

2011-03-20 @ 19:29:25
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0