Helg?

2011-03-05 @ 18:46:07 My life in words Permalink
Usch.. Kan detta kallas som helg? Värsta jag hört!

Min helg har varit sämst! Natten till torsdagen fick jag galet ont i magen så jag tillslut spydde. Kan vara det värsta som finns. Trodde det var magsjukan som kom och hälskade på men så var icke fallet, som tur var. Jag hade ätit något olämpligt, men vad vet jag inte.

Hela fredagen låg jag i min säng och sov i princip hela tiden. Åt endast en youghurt för magen var inte i form. Kollade let's dance med familjen, men jag låg och halvsov genom programet.

Idag var det match som gällde, min sämsta match på länge och åhhh jag blir så arg!! Skitsamma, kollade även d1 när det tog en kvalplats till elitserien, grattis!

Ikväll ska jag inte göra någonting. Kolla Oc eller något annat och imorgon väntas det jobb för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0