Den 25e smäller det (26e)

2011-03-26 @ 15:06:10 My life in words Permalink
Man blir skapligt lat när man har en iphone. Blir att man bloggar därifrån. Hehe.
Men när jag är hemma blir det uppdateringar härifrån!

Har även några bilder på min kamera som jag tänkte delge er om en stund. Annars så leker jag hårfrissa nu. Fräschar till det lite. Känns som det behövdes :-)

Denna helg är även lönehelg. Vilket igår innebar lite försenat 3års mys med Oscar, vi kollade ssk-växsjö och på film med massor med gott.

Just nu är jag hemma själv och ska fixa och trixa lite här hemma innan jag beger mig till Nykvarn. Får se om jag hinner sola också.
Ikväll blir det utgång med några underbara tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0