Cool down

2011-03-14 @ 20:34:24 My life in words Permalink
Min kropp är helt slut från helgens matcher. Det kändes verkligen på spinnings passet idag. Men det var bara att kämpa på i 60 minuter. Core passet var även mycket bättre idag än förra veckan dp jag blev en aning besviken.

Jobbet gick också bra idag. Men det kändes att det var måndag. Men snart är den över.

Jag har precis ätit mat nu, ska in i duschen och ha hårinpackning och ansiktsmask hade jag tänkt. Annars blir kvällen lugn. Ska plocka lite i rummet och kolla TV. Slappdag, vilket behövs idag. Kommer säkert ploppa upp ett eller nått annat inlägg här.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

taaa! saknad!! måste ses snart! kom hit någon helg <3

2011-03-15 @ 18:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0