And now I'm there

2011-03-01 @ 20:17:33 My life in words Permalink

Redan första Mars idag. Mars.. redan? Men jag gillar det, för det betyder ett steg närmare VÅR!

Helgen var grym. Två matcher, en på lördagen och en med d3 på söndagen. 1 mål och 3 ass samlade jag ihop. Sjukt roligt att spela också, framförallt lördagsmatchen. Älskar min kedja :-)
Annars var ju tjejkvällen grym och födelsedagsmiddagen likaså. Tack alla som förgyllde min helg!

I veckan så har jag inte hunnit så mycket annat än att jobba och träna. Känns skönt att ha kommit igång med träningen igen. Var på spinning i måndags, körde även lite armar i gymmet, och idag så var jsgoch Fia på Kick och box passet. De var dock inte lika bra idag eftersom att hon som brukar hålla det var i fjällen. Längtar tills nästa vecka igen.

Imorgon blir det jobbs stängningstiden, alltså 9-17.30. Men innan det ska jag till gymmet. Löpa lite på crosstrainern och så ska jag köra ben, rumpa och mage. Har även träning med laget på kvällen. Fullspäckad dag. Men jag gillar det.

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och sedan dra mig till Oscar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0