2011-03-27

2011-03-27 @ 21:26:57 My life in words Permalink
Söndagsångest någon?
Jag känner knappt att jag hinner ha det. Sjukt nog. Helgerna bara rullar förbi och vips så¨är det måndag innan man ens kännt efter.
Något i stil med det..

Helgen har varit bra. Fredagen var mysig och lördagen var supertrevlig hos Sarah. Blev inte som vi tänkt oss när vi var på väg in, men vad gör det. Inget för mig iallafall, tycker alltid vännerna går först!
Jag kom ut iallafall och hade det roligt tillslut :-)

Idag så har jag och Oscar sovit ut, och ätit smörgåstårta när vi firade hans kusin Julia som fyllde år :-)

Jag har även börjat på ett nytt projekt - Mitt rum. Så imorgon ska jag köpa massor med välbehövliga saker som jag ska ha här inne. Känns som det kommer bli rikigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0