Som i en film

2011-07-13 @ 13:36:54 My life in words Permalink

Jobbar natt idag, så börjar 16. Detta skulle egentligen vara min ända lediga dag denna vecka då jag jobbar hela helgen också. Men ställde upp ändå.
Jag måste vara världens bästa vikarie..

Var på allsång på skansen igår med finaste tjejerna. Maggio var grym som vanligt. Blivit galen i hennes musik de senaste veckorna. Dock spelade hon bara två låtar. Vi ttrodde hon skulle spela mer sen när sändningen var över, men icke. Så vi väntade i onödan..
Super mysig sommarkväll iallafall.

Kom hem till Oscar igår vid 12. och imorse så kunde han ta en liten sovmorgon för en gångs skull. Blev en supermysig morgon innan han skjutsade hem mig ♥
Väl hemma har jag inte gjort så mycket. Solat och nu så ska jag äta nått och städa lite innan jag drar till jobbet. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0