Bara att ladda om

2011-07-15 @ 13:13:48 My life in words Permalink
Goddag på er, eller godmorgon om man räknar från min sida.
De tog verkligen på krafterna att sova natt på jobbet. Jag blev helt slut. Somnade i två timmar när jag kom hem och sedan upp och laga mat.

Igår så kollade vi på Harrypotter och dödsrelikerna den 1. Oscar hade inte sätt den och jag och Pappa kom inte ihåg hela. Man vill ju hålla sig uppdaterad innan man kollar på den sista. Vilken förmodligen blir på lördag.

Filmen var klar runt elva och då kollade jag och Oscar klart på the killing och sedan bums i säng. Jag vaknade vid 12 (hade ställt klockan). Men drog mig till halv ett. Min kropp är helt död..

Gjorde lite lunch direkt. Gulash soppa, vilket inte var de godaste man kan äta på morgonen. Nu ska jag fixa lite i köket och sedan göra mig klar för jobbet. Sover ju natten inatt igen.
Dock så längtar jag tills ikväll. Jag och två andra vikarier ska köpa hem sushi. Gaalet sugen!!


Jag och elin. Midsommar förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0