tolvslaget

2011-08-12 @ 00:58:58 My life in words Permalink

Klockan har slagit en bit över tolvslaget. Egentligen borde jag sova, men har så himla svårt att sova här på jobbet. Inbillar mig en massa ljud hela tiden. Som ikväll.. Har tyckt de vart någon som dragit i dörrhandtaget hela kvällen. Skit läskigt.

Känns annars som dagen varit oerhört lång. Men innehållsrik. Längtar dock hem till min säng.
Dagens höjdpunkt var min skypedate med Mirva. Gud va jag saknar henne. Efter varje skypedate så saknar jag henne mer. Dock saknar jag henne mer och mer varje dag och önskar hon kunde vara här. Men snart blir de en vistelse dit :-) Tänker på dig varje dag.

Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Sarah. Måste även inhandla present till Emma. Men nu ska jag kolla film och försöka slockna. Puss!


Kommentarer
Postat av: Mirva

åh bilden passade ju perfa till vårt samtal haha ;) hoppas du hade det bra efter vi lagt på, du är guld <3 har med dig i mitt hjärta på varje äventyr! ses snart love!!!

2011-08-12 @ 12:22:53
URL: http://mirvas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0