Saturday night

2011-08-06 @ 23:17:45 My life in words Permalink
Började jobba kl 16 och blir somsagt kvar här tills 14 imorgon. Jag är supertrött, men får hålla mig vaken ett tag till. Tänkte dock fördröja tiden lite med lite update om veckan som varit.

Har inte hänt så himla mycket. Jobbat varje dag och hela helgen bjuder ju också på jobb. Jag har även hunnit med att träffa Sarah och Malin. Var super trevligt.
Malin bjöd på en galet god middag och massa snacks och vin. Dock höll jag mig till hallonsoda för jobbade dagen efter och hade bilen. (vad är semester??)

Annars i veckan så har jag varit så jäkla trött, så knappt orkat med något. Dock så cyklade jag till O igår. Drygt 1.5mil cyklade jag, hehe. Galet skönt efter.
När jag kom fram blev de poolbad och så blev jag bjuden på rhodos-mat. Mmm.. Godis och annat gott slank också ner under kvällen innan vi somnade framför filmen vi hyrt.

Idag så har vi sjungit för Calle och så har jag kollat på hotell gyllene orren med Ängla och Oscar.
Nu blir de jobb ända fram till onsdag..


farmor och farfars nya kattungar! Ludde & Katja. supersöta.

Kommentarer
Postat av: Malin

INDEED! Semester det vet vi fan inte vad det är!!

2011-08-12 @ 14:48:25
URL: http://bjorkhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0