Extas

2011-08-02 @ 21:23:33 My life in words Permalink
Förra veckan i halmstad var så jävla underbar. Vädret kunde varit mycket bättre (vi hade bara en soldag) men egentligen var inte de hela världen. Vi hade de så himla bra och jag vill bara tillbaka. Hade grymma utgångar då den näst sista slog allt. Var helt klart den bästa jag varit med om.
Hoffmaestro var grymma, after beachen, kräftskiva. alla hamburgare(eller??), filmkvällen, kortspelen, TJEJERNA! gud vilka underbara tjejer jag har i mitt liv! Tack så himla mycket för allt ♥

Nu har jag väl återhämtat mig en aning. Dock så är jag galet trött. Men ingen ro, ingen vila. Igår började jag jobba en nio dagars arbetsvecka. Är alltså ledig på onsdag nästa vecka, sen jobbar jag igen. Är även på skapar vecka med två boenden tills fredag, skönt med lite miljöombyte.

Har massor med bilder att visa, men först ska ´jag, beroende som jag är - dricka té.

Kommentarer
Postat av: Mirva

glad you had fun hun <3 missssss you!!!!

2011-08-03 @ 02:48:36
URL: http://mirvas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0