Time for bed

2011-04-18 @ 22:02:50 My life in words Permalink
Nu har jag lagt upp massor med bilder. Älskar bloggar med bilder, blir mer personligt då. Bilder är det bästa som finns, finns minnen i varje bild ♥

Jobbet idag gick galant. Fyra ungar och strålande sol!! Förskoleyrket är grymt vid vår/sommar halvåret då man får vara ute i princip hela tiden.

Efter jobbet var jag hos O ett tag, sen åkte jag och hämtade mor min och åkte till gymmet. Väl där stod det spinning på schemat och efter det 30 min armstyrka och så avslutade jag med 100 situps och 50 ryggkyft. Så min kropp är skapligt slut.
Har förövrigt åkt på en förjävlig förkylning så kunde inte ge allt på spinningen, fast höll up i 60 minuter med täppt näsa och allmänt mosig.
Blir inge mer gym denna vecka utan jag får ta powerwalkar istället så jag blir frisk snart!

Vi hörs imorgon. Nu ska jag snutta kudde, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0