Onsdagsmys

2011-04-27 @ 20:01:35 My life in words Permalink
Finns ingen direkt röd linje mellan mina inlägg. Ibland kommer jätte många.. andra dagar inga.

Tänkte iallafall ge er en liten uppdatering:
Igår blev det jobb mellan 8.30-17.00. Min längsta dag på veckan, ingen höjdare att börja så efter långledigt, men inte så mycket att göra åt.

Gick bra på jobbet men blev helt slut i huvudet. Likaså idag.
Efter jibbet så åkte jag hem och fixade lite innan Oscar kom och hämtade mig. Vi firade Robin som fyllde 23år! Blev fika och så med massa folk som var där.
När alla dragit hem så stannade jag och Oscar kvar med Sarah och Robin och beställde pizza och såg fotboll. Supermysigt!

Idag fick jag stressa till jobbet. Men väl där var det bra. Slutade vid 4 och så kom pappa och hämtade mig.
Var inte hemma så länge innan jag drog iväg ett mess till Fia om hon ville promenera med mig. Och det ville hon. 50 min powerwalk med stavar blev det. Skönt med träning och en pratstund med min fina vän!

Påtal om fin vän ska jag snart till en annan sådan. Nämligen Belinda, blir mys med förmodligen grey's och off the map och gulla med hennes urgulliga hund!

Men nu: MAT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0