2011-04-01

2011-04-01 @ 23:21:37 My life in words Permalink
Skapligt dåligt uppdaterande här och bara mobil-inlägg. Men ibland så måste man prioritera och det är så bekvämt med dessa inlägg när man har skaffat Iphone!

Veckan har iallafall rullat på bra fort med jobb, mys, träning och vänner. Nu är det helg och den är som vanligt nu för tiden fullspäckad.
Idag efter jobbet så åkte jag och Elin till Sara och Kalle och åt god middag och gosade med Edvin, galet söt och underbar liten kille ♥
Emma var också där och åt. Efter middagen så åkte vi och kollade Telge´s kvalmatch. En riktigt tråkig match att kolla på, det blev även förlust.

Kom hem för ett tag sen och lade mig i soffan med datorn framför TV:n direkt. Känner mig helt slut efter en jobb-vecka. Men tror jasg ska hålla mig uppe ett tag till. Ta fram lite snacks eller något också.

Imorgon ska vi på dop, sötnosen Jonathan som ska döpas, och jag är galet nöjd med min och Oscars present som vi köpt :-)
Kvällen bjuder även på festligheter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0