Update..

2010-09-21 @ 19:18:45 My life in words Permalink
"uppdatering kommer.." skrev jag ju och här kommer den!

Jag har inte suttit vid datorn på några dagar där av inga inlägg. Blogg suget har kommit tillbaka, men vad ska jag blogga om? Jag vill ta outfits bilder, kort på sakerna jag köpt/kommer köpa etc.. Men just nu har jag ju ingen kamera!!
Men jag har önskat mig en, jag fyller ju åt på lördag så hoppas at jag får en då.

Jaha, sen sist jag skrev så har det faktiskt hänt en del. Fredagen den 17/9 var en stor dag, det var nämligen då JAG TOG KÖRKORT!!!! Så jävla glad jag blev. Kan faktiskt säga att jag blev stolt över mig själv då jag aldrig trodde jag skulle klara både teorin och uppkörningen på första försöken.
Det är iallafall en enorm frihet att ha körkort, mina päron har också vart riktigt snälla genom att låna den nya bilden till mig också. Älskar att åka bil för tillfället ;)

I helgen har jag också hunnit att kolla på bio men Oscar, David och Amanda, det var jätte mysigt och något vi verkligen borde göra om. Eller? :) hehe. Vi kolalde iallafall på SALT och det var bra!

Oscar har också hunnit med att fylla 19år igår. Grattis igen älskling ♥ Hann fick fina presenter. Ett par låga convereskor som han ville ha och en fin ram på oss som han också ville ha. Så bjöd jag han på lunch också. Så ingen nöd på honom :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker verkligen att vi gör om det! Super mysigt. Du körde jätte bra, var jätte duktig! Jag var vara lite dålig på att vara vägvisare bara, men det löste sig ju ;) hihi

2010-09-21 @ 22:46:51
URL: http://aaornesved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0