Tisdag

2010-09-28 @ 11:41:11 My life in words Permalink
Har blivit tillsagt från olika håll att jag borde blogga mer. Jag vill blogga mer för det är roligt när man väl sitter här. Men ibland lockar inte datorn lika mycket som den gjorde förut.

Jag har även fått ett till jobb där jag också är vikarie på. Helenelundskolans fritids. Helt okej, skönt att ha jobb :)

Men just nu håller jag på att göra lyx-lunch innan jag ska dit och jobba.
Vitlöksbröd, potatisgratäng och korv. JAG ÄR HUNGRIG! hehe :)

I veckan ska jag också kolla på ny dator och förhoppningsvis köpa om jag hittar en jag vill ha. Så då blir det nog mer uppdateringar :)

Kommentarer
Postat av: Malin

jag gillar när du bloggar :)! men det ska inte kännas framtvingat, man ska själv vara sugen för att det ska vara roligt.



lycka till på jobbet <3

2010-09-28 @ 12:23:23
URL: http://bjorkhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0