Stand up

2010-09-29 @ 17:05:45 My life in words Permalink

Jag kände mig hemma idag på gymmet...

Hela veckan har jag jobbat på Helenelundskolan och ska fortsätta så veckan ut, och förmodligen nästa också. På fredag ska jag även jobba på kringelvägen.
Igår efter jobbet så åkte jag en stund till Oscar, sen hem igen och han kom efter. Vi tittade på fotboll, lite av idol och jag lagade även mat till allihopa. Mycket gott om jag får säga det själv, hehe..
Det blev en riktig myskväll iallafall.

Idag så började jag dagen med ett spinningpass på Gröndal. Mycket skönt att börja dagen så, sen direkt till jobbet 12-16.
Sen åkte jag hem och lagade mat, som jag inte åt av. Jag ska nämligen äta ute idag.
Jag och Oscar fick en gemensam present av hans pappa eftersom vi fyller med 5 dagars mellanrum. Så idag blir vi bjudna på finmiddag och stand up på the strip :) Ska bli super roligt!

Jag ska även berätta allt jag fick i present, kanske imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0