Rip min kamera

2010-09-14 @ 16:49:22 My life in words Permalink
Jag vill ha tillbaka min kamera! Eller jag vill ha en kamera!
Min blev ju som jag sagt tidigare snodd när vi var på Rhodos. Jag hade tagit massor med fina bilder de första dagarna, men dom är ju borta, någon j'vel lär ju njuta av dom iallafall.
Som tur var så försvann den den 3e dagen, hade vart surare om den försvann sista. Menmen.

Det 25/9 fyller jag 19 år och då ska jag nog önska mig en ny.
Jag älskar att ta kort och ha som minnen och bloggen blir ju även roligare. Jag har massor med saker jag vill ta kort på och lägga ut. Har även massor med nytt jag köpt.


Ett av de sista korten på min kamera :( haha!

Kommentarer
Postat av: madeleine

födelsedagen närmar sig.

2010-09-15 @ 23:31:59
URL: http://correspondante-etc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0