Måndag

2010-09-13 @ 13:11:47 My life in words Permalink

Har inte haft så mycket tid i helgen till bloggen. Jag har umgåtts med mina fina tjejer, Oscar och familjen. Jag har även gjort nytta.

I lördags var det dags för utgång. Jätte kul att träffa alla tjejer igen, fast utgången blev sådär. Jag var inte så sugen på att dricka så var i proncip nykter, fast dansade och hade roligt ändå.

Jag åkte iallafall hem til Oscar efter krogen och där spenderade jag även hela min lördag. Vi köpte hem godis och tittade på remember me (as bra!!) och så skulle vi titta på en film som gick på TV efter, fast Oscar somnade ganska fort på mitt bröst och efetr ett tag så somnade även jag.

Idag så vaknade jag upp utav en pussig Oscar som skulle till jobbet. Sov sedan en timme till tills klockan ringde.  Åt frukost och sedan åkte jag till södertälje.
Jag skulle nämligen till Tandläkaren och få min skena.

Så nu sitetr jag emd den i munnen. Det är egentligen en nattskena, fast i början ska jag ha den så mycket som möjligt. Jag spänner käken så mycket så jag fåt spänningshuvudvärk och ont och knäckningar i käken. Men nu blir det förhoppningsvis bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0