every shit, all shit, bull shit

2010-09-07 @ 18:09:19 My life in words Permalink

Suget efter att blogga börjar komma igen. Känner att det kittlar lite i fingrarna.
Hur detta kommer hålla sig vet jag inte. Men det verkar som att de flesta läsarna stannat kvar trots att jag inte uppdaterat på veckor? Så det känns inte som jag gör någon besviken iallafall.

Rhodos resan var ju helg jävla grymt! Den kommer få ett eget inlägg med massor med bilder när jag återhämtat mig(skämt o sido). Nej men när jag har tid.

Blev även jäkligt sjuk när jag kom hem därifrån. Hade fått allvarlig urinvägsinfektion som hade gått över till njurarna. Så 40 graders feber och in och ut ett antal gånger till akuten väntade sig när jag kom hem. Fick först en pencilinkur som inte hjälpte så fick en ny 3 gånger starkare som jag spydde upp allt utav också. Nice to know!
Så jag fick inget i mig på två dygn heller. Livet var ett helvete. Och jag var riktigt nära på att bli inlagd på sjukhuset.

Det bästa var att världens bästa Oscar var med mig varje dag och han var en ängel som tog hand om mig ♥ Han är bäst!

Jaja, nog om det. Idag så har jag och Oscar vart på tom tits också. Men hans systrar Alice och Mathilda. Mycket mysigt men det blev dock en sk. snabbvisit där :)

Känner att detta blir ett rörigt inlägg för jag har så grymt mycket jag vill berätta. Fast det blir nog osagt!

Juste. Är också arg! Jag skulle egentligen kunnat ha körkort nu. Men eftersom jag blev så sjuk så var jag tvungen att avboka uppkörningen och allt. Grymt arg. Har fått tider om några veckor så det är bara att kämpa.



Ikväll ska jag även övningsköra till Oscar och kolla sverige matchen och övernatta. Imorgon väntas jobb. Har saknat det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0