Varje dag

2010-10-24 @ 16:51:58 Kärlek Permalink
Varje dag så får jag det bevisat att jag har världens bästa pojkvän, flera gånger om dagen dessutom. Finns ingen kärleksfullare, underbarare och omtänksammare kille än honom.
Han är bäst i hela vida världen och jag älskar honom av hela mitt hjärta.

Inatt vaknade jag vid 5 av att jag hade svin ont i magen. Först försökte jag ignornera det, men tillslut så gick det inte.
Oscar vaknade också och hämtade ipren till mig och trästade mig och höll om mig tills jag somade. Stackars han som skulle upp vid 7 bara, men han är världens finaste ♥

Annars idag skulle jag vara med Josefin, men hon var sega mega så tillslut så hanns det inte. Hehe :)
Har också följt ONYX match på livebloggen. Tyvärr förlorade de.

Ikväll blir en lugn kväll med jobbsökande och mysigheter.


Kommentarer
Postat av: J

MYS MYS MYS!!!! :D önskar att jag också kunde skriva sådär! :)

2010-10-24 @ 18:05:52
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0