Torsdag

2010-10-14 @ 12:13:48 My life in words Permalink
Är så himla trött och seg just nu. Har man inga vardagliga rutiner så blir det lätt så för mig.
Känner mig ochså så lat och tjock. haha :(
Jag ska verkligen ta tag i träningen igen och befinna mig på gymmet varje dag. Mamma ska operera sig imorgon, och då kommer jag få ha bilen (förhoppningsvis) och då ska jag vara där varje dag + träna med laget.

Idag ska jag även börja bara äta lördagsmys. Inget annat. Har blivit för mycket nu när man knappt hållt koll på vilken dag det är.. Jaja, hej nya matilda.

Jag ska iallafall iväg och jobba snart. Mellan 13-20, sen hem och sova och upp tidigt imorgon och träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0