Svaren;

2010-10-12 @ 20:36:51 My life in words Permalink

Fråga av: Elsa
• Brukar du umgås mest med killar eller tjejer? :)
Svar: Det är väl båda, och det går väl i perioder. Men jag har bästa vänner som är både killar och tjejer :)

Fråga av: Jennifer
• Vem hejar du på i Idol ? :D
Svar: haha, hm.. Jag har inte vart någon trogen följare utav det iår. Men Olle tycker jag är duktig iallafall.

Fråga av: Anonym
• vad hade hänt mellan dig och din pojkvän för ett tag sen? du skrev aldrig det vilket man kan förstå, men jag får väl passa på att fråga nu och se om jag får svar...:)
Svar: Jag vet inte vad du menar. Men om du har/har haft ett eget förhållande så vet du att det finns både med och motgångar. Jag är glad att jag och Oscar haft ytterst få motgångar, men det betyder ju inte att vi aldrig haft några. Men något jag vet är att det inte finns någon som gör mig lyckligare eller finns där mer för mig än honom. Han är min bästa vän och världens bästa pojkvän.

Fråga av: Pjumas
1. Varför började du blogga?
2. Hur ser din framtid ut om 10 år?
3. Vad är du rädd för?
Svar: 1. Jag har alltid tyckt om att skriva. Och att skriva av sig här är mycket roligt när man väl kommer på vad man ska skriva. Jag lästa ganska många bloggar och visste endel som hade, så jag gav det helt enkelt bara ett försök :)
2. Oj, svår fråga. Som det ser ut nu så vill jag utbilda mig till naprapat, så förhoppningsvis så är jag färdigutbildad och framgångsrik genom det. Och så ska jag såklart ha en familj, elelr iallafall början på en. Vi ska även bo på något fint ställe, kanske vid havet. Hehe..
3. Jag har många fobier. Att bli lämnad ensam är en. Men fåglar är något jag avskyr. Jag är extremt rädd för de och har flera gånger börjat gråta när de kommer för nära.

Fråga av: Denise
1. Vad är det bästa som har hänt dig ?
2. Va gör du helst på din fritid?
3. har du några tips på utklädnad till halloween ?
4. vad är det som får dig att fortsätta blogga ?
Svar: 1. Det är faktiskt mycket. Men jag måste nog som den kärleksnörd jag är säga att det är Oscar. Han har hjälpt mig på så många sätt. Fått mig acceptera mig själv, han får mig känna att jag duger och jag har aldrig känns mig så älskad utav någon som av han.
2. Jag är helst med mina vänner, Oscar eller tränar :)
3. Oj. Jag har alltid ångest när jag är bjuden på maskerad. Det beror på om man ska klä ut sig ordentligt eller inte. Förra haloween var jag katt, haha :)
4. Jag har tagit paus flera gånger när jag känner att folk kommer alldeless för nära ens privatliv. Eller bara tröttnat ett tag. Men jag börjar alltid igen eftersom jag tycker att det är så himla roligt.

Fråga av: David
• Vart bor du? :)
Svar: Jag bor i Enhörna, en bit utanför Södertälje :)

Fråga av: Sara
• Hur kan du vara en sån underbar person? :) <3
Svar: Åh, frågan är hur du kan? Man blir som man umgås, och jag har fått det underbara från dig. Älskar dig!

Fråga av: Anonym (vet nog vem)
• Vad gör vi? ;)
Svar: NU KÖR VI ;)

Fråga av: Malin
• Vad gör du om dagarna?? :) (tvungen att fråga något ju!) :D Kram
Svar: Hehe :) Jag jobbar, är med vänner, Oscar och tränar innebandy och på gymmet :D kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0