Lördagsmys

2010-10-02 @ 21:49:55 My life in words Permalink
Jätte dålig uppdatering, I know. Och jag tjatar om det också!
Men imorgon ska jag förhoppningsvis köpa dator, har inte blivit av än.

Idag var det match och den var väl hyffsad emd tanke på omständigheterna. Förlust är alltid surt och man ska egentligen inte skylla på något men jag vet attvi kan ge så mycket mer som lag.

Ikväll har vi annars myskväll. Oscar var här och åt tacos, men nördar nu Fifa 11 med sina vänner ;) Han har match i växsjö imorgon saml.7 stackarn. Men hejaheja! Jag ska kolla matchen på internet, för den visas där :)

Jag har också gjort fotbad idag, mysan. Och nu kollar jag på film med föräldrarna och lillsyster.


snygg tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0