jobba natt

2010-10-07 @ 13:38:43 My life in words Permalink
Sitter just nu och dricker mitt andra glas Chailatte. Har blivit smått(mycket) beroende utav det och té i sig nu såhär på hösten när det är så kallt.
Det är det som är bra coh mysigt med hösten. Dricka té och dylikt och ha massa varma mysiga kläder på sig. Och så har man en extra anledning att gosa med den man tycker om. Om nu det behövs en anledning..

I förrgår sov ju Jenny hos mig. Och vi pratade jätte länge och hade det bara allmänt mysigt.
Vi vaknade utav klockan för tidigt enligt oss båda, men vi drack smoothie och sen drog vi till gymmet och var med på två pass.

Efter passen fick jag skynda mig för att jag började jobba. jobbade på fritiset 13-15.45, sen åkte jag direkt till andra jobbet där jag jobbade 16-22. Fullspäckad dag men ändå rolig. När jag jobbat klart så åkte jag och myste med Oscar.

Idag så åkte Oscar och jobbade ganska tidigt, men jag gick upp vid 11 och åkte direkt hem. Här har jag fixat lite och ska snart hoppa in i duschen och fixa mig. Ska jobba idag och börjar vid 4.

Ska jobba natt för första gången så är nervös, men det ska nog gå bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0