Inget immunförsvar

2010-10-25 @ 14:40:37 My life in words Permalink
I natt har jag hafdt samma problem som natten innan. Fast nästan ännu värre. Vid 2 började det göra ont så in i h-vete. Jag försökte stå ut men tillslut var jag tvungen att väcka Oscar. Han försökte göra det bättre men efter ett tag så åkte jag hem ändå, ville inte låta Oscar vara uppe en hel natt igen och så kände jag att jag inte skulle kunan somna om så jag åkte hem innan jag väckte någon annan.

Hemfärden från Nykvarn till Enhörna var hemsk. Kolsvart, massa rådjur, halt och en jävla magvärk. Kändes som någon högg mig med knivar.

När jag kom hem så försökte jag sova, men det var omöjligt. Så jag läste några kapitel ur första Twilight boken, drack massa té och sen kollade jag på 17 Again. Sist jag kollade på klockan var kvart i 6 och jag somnade någon gång runt där.

I morse väckte mamma mig vid 8(!!!) då jag fått en tid vid halv 9 på vårdcentralen. När jag var där resulterade det i att jag hade urinvägsinfektion.. IGEN! Så nu tar jag pencilin IGEN.
3e gången på mindre än 2 månader, helt sjukt. Jag kommer snart bli immun mot det. Mitt immunförsvar är iallafall helt väck.

Doktorn sa att han trodde jag fått tillbaka det från förra gången jag hade det, då det spred sig och jag fick infektion i njurarna. Roligt..

Efter besöket åkte jag iallafall hem och sov i 1 timme för att sedan åka till tandläkaren. Jag hade återbesök eftersom jag fått skena, och så kollade de lite i min mun och allt var prima.

Nu kollar jag på film och dricker té. Har även fått massa samtal från jobb, så nu har jag veckan planerad och nästa och lite i november, känns skönt!


Kommentarer
Postat av: Malin

usch, krya på dig :)

2010-10-25 @ 14:56:42
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Postat av: Malin

låter inte alls kul de där.. :( Fungerar magtränaren? ;) haha.

2010-10-25 @ 15:02:03
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Postat av: Mirva

usch:( tycker synd om dig gumman!

2010-10-25 @ 16:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0