Gifts;

2010-10-04 @ 17:03:36 My life in words Permalink
Jag tänkte berätta vad jag fick i födelsedagspresent bara för många frågat om det :)

Mamma och pappa: Kamera(!!!!) matlagningsböcker
Eve & Bella: Rosa mysig morgonrock
Älskling: Väggord(KRAM), gulliga örngott till två kuddar, en shoppingdag där jag får peka på det jag vill ha och han betalar :D
Svärmor m. familj : Kavaj/jacka och tre oliga sorters lösté
Svärfar m. familj: Stand-up och middag på the strip
Farmor och farfar: Två till vinglas (kostaboda). Hade fått två innan.
Morfar: Pengar
Mostrarna m.familj: Pengar
Malin, mirva och Emma: Ett armband med budskap och en berlock till mitt pandora armband (tro,hopp,kärlek)
Elin: Berlock till mitt pandora armband (best friends ♥) lakrits, sött lipgloss och en drinkbok

Andra underbara vänner; Armband, Champange, "huvudkliare", en liten bok om glädje, CHAILATTE, örhängen, godis, MER smycken, presentkort etc...

Jag hade en underbar födelsedag så tack igen ♥ love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0