Fryser

2010-10-27 @ 17:15:01 My life in words Permalink
Jag har gåshud överallt just nu - jag fryser så in i bomben.
Jobbade på Hökmossens ur&skur dagis(man är ute hela dagen) och jag hade grymt mycket kläder på mig, så jag frös inte då, men direkt när jag kom hem..
Ska även jobba där veckan ut och hela nästa vecka.

Annars har jag inte gjort något speciellt. Tänkte åka till träningen snart, även fast jag äter pencilin. Får väl köra på halvfart.. Eller nått.

Efter träningen ska jag försöka sova direkt, så jag orkar åka imorgon. Då jobbar jag iof kort dag. 8-13, för jag kunde inte stanna längre.
Ska nämligen hämta Ängla på dagis vid halv 2. Myspys.

Får även se om Orresnorre kommer och besöker mig ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jobbade där hela förra vintern. Det var helt sjukt kallt även fast man tog på sig hur mycket som helst!!

2010-10-27 @ 21:12:13
URL: http://malinlovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0