Driver

2010-10-12 @ 21:15:08 My life in words Permalink
Det känns verkligen som att det är söndag idag. Men det är väl tisdag. Eller?
Jag saknar skolan. Jag saknar att träfaf sina vänner varje dag och jag saknar att ha rutiner.

Idag så har jag haft en mysdag med Oscar. Vi båda var lediga från jobb så vi köpte hem pizza och kollade på film. Grymt bra film, Clash of the titans, typ? Äsch, den var skitbra iallafall.
Sen så satte vi oss med varsin dator och han tittade på fotboll, och jag GossipGirl.

Nu sitter jag här och pratar med Emma på msn. Jag skulle egentligen vart med Belinda idag, men som vanligt blir det inte av. Usch, saknar dig. Men det skulle bli försent och hon går ju i skolan :)

Nu väntar jag egentliugen bara ut tiden. Ska hämta Oscar och Robin i stan. De är på Olerys och kollar på fotboll. Så jag ska skjutsa hem dem, och sen sova hos honom.

Imorgon så jobbar han, och jag ska leka med Elin. Mycket mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0