Weekend

2010-05-21 @ 11:43:52 Outfits / Kläder Permalink
Full rulle är det hela tiden. Det känns som att jag går i 110 hela tiden.

Det har inte blivit så mycket uppdaterande här, och mer kommer det inte bli (denna helg). Men jag prioriterar skolan och allt jobb jag har just nu.

Igår ringde dom frn gruppboendet och frågade om jag ville jobba i helgen och det vill jag ju såklart. Jag ska följa med på nån dans idag, sjukt kul!

Min helg:
Idag: Skolan, träffa mamma på stan, Möte med mariekällgården 14-30, Jobba 16-23
Lördag: Ut och springa, Jobba 11-18, middag med Oscar, hans kusin och hennes sambo.
Söndag: PLUGGAA!


En hetsig outfit bild

Kommentarer
Postat av: karin jonsson

låter som en nice helg:-)

2010-05-21 @ 12:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0